GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er på utskikk etter ny mobil, og er bundet til telenor pga jeg skal være med i frifamilie. Å kjøpe på nettbutikken til telenor er dødfødt, koster jo flesk. Så har sett både Elkjøp Lefdal kjører tilbud med abonnementet Phone 75/175 med billige mobiler(W995 som jeg har sett på). Men disse abonnementtypene kan ikke brukes i FriFamilie. Er dette lov? Er jo tragisk av telenor å fryste ute bare noen abonnementer. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er dette lov? Selvsagt kan Telenor bestemme hvilke abonnementer som kan inkluderes i FriFamilie. De har i det siste skilt Djuice ytterligere i fra Telenor-abonnementene, dette er en av tingene som er blitt gjort. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Telenor og Djuice er ikke det samme Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Som nevnt over har Telenor skilt ut merkenavnet Djuice nå nylig. Dvs. Djuice har kun noen få abonnementsalternativer og alle sammen fokusererer på ungdom som vil ha en rimelig telefon/rimelig tellerskritt, men som ikke trenger alle tilleggstjenestene som Telenor ellers tilbyr gjennom sine vanlige abonnement (under Telenor-merkenavnet). Vil du ha fri familie kan du f.eks. velge Frihet 99/199. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er på utskikk etter ny mobil, og er bundet til telenor pga jeg skal være med i frifamilie. Å kjøpe på nettbutikken til telenor er dødfødt, koster jo flesk. Så har sett både Elkjøp Lefdal kjører tilbud med abonnementet Phone 75/175 med billige mobiler(W995 som jeg har sett på). Men disse abonnementtypene kan ikke brukes i FriFamilie. Er dette lov? Er jo tragisk av telenor å fryste ute bare noen abonnementer. Det er ikke noe mer tragisk en at Tele 2 Uno ikke kan kombineres med Tele 2 sin familieløsning. Hos de mindre operatørene har du ingen familieløsning. Ser ikke helt hva du klager etter her, man får billigere priser på bekosning av tilleggstjenester, slik fungerer det meste her i livet. Skal du være endel av FriFamilie må du velge ett Telenor abb, og ikke djuice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå