RasmusThe1 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hun skal være pen. Rolig. God personlighet ved fornuft og ikke hodeløs tenking. Hun skal være snill og interessert. interessert nok i deg uten at hun er masete. Og ikke helt care. Det skal være en jente som du vet ikke ville gjort noe dumt bare du dro bort en helg. Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva er en drømme jente? hvordan oppfører hun seg? hvordan skal hun være? skriv alle sammen, om hvordan dere synes drømmejenta er! Helt topp. Før jeg begynner lista må jeg si at ei drømmejente er ei drømmejente fordi hun ikke finnes, ergo lever jeg mitt liv alene til jeg dør fordi jeg forventer ikke mindre enn ei drømmejente: * Søt * Sexy * Slank * God utdannelse * Morsom * Solbrun * Intelligent * Ha bra interesser: Like sport, spill, krim * Kunne sminke seg og være feminin * Ha en familie som er lett å forholde seg til * Ikke ha humørsvingninger * Ikke være underdanig og ikke tørre å være seg selv * Ha god selvtillit * Ha gode venninner * Ikke røyke * Ikke være utpult ( turn off med billige damer) * ikke være alkis * Ikke drive med narkotika * Være psykisk stabil ( ikke ha noen diagnose) * Være fleksibel og spennende ift sex (ha god sexdrive) * Være jordnær og ikke overfladisk * Være godt trent * Være snill, men ikke dumsnill * Ikke være lykkejeger på jakt etter pengene mine * Ikke være for nærgående og pågående * Ha god humoristisk sans ja...det her var noen av de mange egenskapene jeg aldri opplever Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Siden jeg har lekt med jenter, så svarer jeg også Drømmejenta sitt utsende har egentlig lite å si, men det er avgjørende at hun er sikker i sin egen kropp. Hun må ha god selvtillit, uten at det bikker over på innbilsk. Viktig at hun har litt i hodet og at hun har litt ambisjoner i livet. Hun må også ha sitt eget liv og egne hobbyer. Ellers orker jeg ikke jenter som lager drama og store ting ut av alt. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg stiller ikke store krav, men noen krav er absolutte: Hun må klare å rette seg etter andres ønske til tider. Hun må tåle å få samme behandling som hun gir andre. Hun må ikke være sur i 2-3 dager for at hun ikke fikk viljen sin. Hun må heller ikke utnytte andre fordi de er snille, å har hun ikke lappen, så bør hun ikke gjøre seg avhengi av lappen til andre folk. (Dette har jeg erfart) Utseende er ikke nøye, bare hun ikke er så tynn at man kan spille på ribbeina eller at hun er så feit at magen henger utover buksa. Endret 1. februar 2010 av david_almli Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det viktigste er at hun er helt nede på bakken, og ikke tar seg selv så jævlig seriøst. Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Drømmejenta må være slank? NEI! Ha store bryst? Ikke nødvendigvis, men noen former er jo fint! Være snill? JA! Respektere andre mennesker? JA! Må være vakker? Ja, men trenger ikke være noe Hollywood-tryne! Flørtete? Selvfølgelig en bonus :-) Men viktigst av alt: Være glad i deg! Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva er en drømme jente? hvordan oppfører hun seg? hvordan skal hun være? skriv alle sammen, om hvordan dere synes drømmejenta er! Når det gjelder oppførsel og personlighet: Hun er en balansert og velfungerende person, som har egne interesser, men samtidig er hun alltid oppmerksom og generøs ovenfor typen. Hun er lojal og trofast, uten å være klengete. Hun er glad, positiv, fungerer godt sosialt og ler mye. Hun er intellektuelt oppegående, uten å være arrogant eller se ned på enklere personer av den grunn. Hun er åpen for nye ting og er ikke dømmende eller trangsynt. Hun støtter deg i dine avgjørelser og aksepterer deg for den du er. Hun er kosete og kjærlig. Hun er flink med barn og dyr og er naturlig omsorgsfull. Hun er interessert i å utvikle seg selv og blir ikke defensiv når hun får konstruktiv kritikk. Hun er ikke redd for å vise sårbarhet hvis hun føler det og søker støtte fra deg hvis hun trenger det. Hun kan godt ha oppturer og nedturer følelsesmessig, men blir ikke noe destruktivt monster for omgivelsene av den grunn. Hun klarer å kommunisere åpent og ærlig, hun manipulerer/lyver ikke for å oppnå det hun vil. Ingen vil bruke adjektiv som maskulin, mandig, stor eller tøff for å beskrive henne. Det skulle omtrent være idealjenta. holy shit, du forklarer jo mer eller mindre den perfekte jenten. Dette kan jo få enhver jente til å bare ha lyst å grave seg ned og tenke at de aldri vil finne seg en kjæreste. Hvertfall det jeg sitter å tenker. Er det rart det er mye usikkerhet i forhold? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hu skal være; Snill Morsom Litt barnslig Kosete Ikke løs Søt Se bra ut (viktig for førsteinntrykket mitt) Ha en bra personlighet -Ikke bitch mot noen (turnoff hvis hu går og kommenterer alt og alle og liksom er så perfekt selv) Hu må bry seg Ikke flørte med andre (føler meg mindre spesiell da) Ta initiativ (ikke spille spill der alltid gutten må ta kontakt) Sporty Leken Villig til å prøve noe nytt (gjelder alt mulig) Interessant Må vise at hun er glad i meg Ikke være formløs og flat Tilbringe mye tid med meg (ikke noen få ganger i uka, men forståelig om hu har dårlig tid pga idrett/hobby/studier) Ha mål og lyst til å utrette noe Det var det jeg kom på! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har det noe å si om hun er løs, så lenge hun er trofast?^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 * søt * Liker og slappe av * Ikke bli lett sjalu * Smart * Lav Det er hvertfall ka eg synes er fint Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har det noe å si om hun er løs, så lenge hun er trofast?^^ Njaa... Liker ikke tanken på at hu f.eks. har ligget med 100 stk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Då ska du tenka på kor laus høyre håndå din er? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har det noe å si om hun er løs, så lenge hun er trofast?^^ Njaa... Liker ikke tanken på at hu f.eks. har ligget med 100 stk. Og det ville vært en faktor hvis hun hadde alt annet? Jeg hadde ikke klart å la noe så teit som "tanken" på noe ødelagt et ellers bra forhold. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har det noe å si om hun er løs, så lenge hun er trofast?^^ Njaa... Liker ikke tanken på at hu f.eks. har ligget med 100 stk. Og det ville vært en faktor hvis hun hadde alt annet? Jeg hadde ikke klart å la noe så teit som "tanken" på noe ødelagt et ellers bra forhold. Nå snakker jeg om føøør jeg blir så godt kjent med jenta der jeg finner ut at hun er den rette da.. For jeg ville ikke følt meg like spesiell liksom. Men om hun da var trofast og hadde alt annet, så nei, hadde ikke gitt f i jenta jeg var glad i da nei. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva er en drømme jente? hvordan oppfører hun seg? hvordan skal hun være? skriv alle sammen, om hvordan dere synes drømmejenta er! Når det gjelder oppførsel og personlighet: Hun er en balansert og velfungerende person, som har egne interesser, men samtidig er hun alltid oppmerksom og generøs ovenfor typen. Hun er lojal og trofast, uten å være klengete. Hun er glad, positiv, fungerer godt sosialt og ler mye. Hun er intellektuelt oppegående, uten å være arrogant eller se ned på enklere personer av den grunn. Hun er åpen for nye ting og er ikke dømmende eller trangsynt. Hun støtter deg i dine avgjørelser og aksepterer deg for den du er. Hun er kosete og kjærlig. Hun er flink med barn og dyr og er naturlig omsorgsfull. Hun er interessert i å utvikle seg selv og blir ikke defensiv når hun får konstruktiv kritikk. Hun er ikke redd for å vise sårbarhet hvis hun føler det og søker støtte fra deg hvis hun trenger det. Hun kan godt ha oppturer og nedturer følelsesmessig, men blir ikke noe destruktivt monster for omgivelsene av den grunn. Hun klarer å kommunisere åpent og ærlig, hun manipulerer/lyver ikke for å oppnå det hun vil. Ingen vil bruke adjektiv som maskulin, mandig, stor eller tøff for å beskrive henne. Det skulle omtrent være idealjenta. Wow, når jeg leser det føles det som om du snakker om jenta mi. Det var nok mange av de grunnene til at jeg falt for henne. For meg er det viktig at hun er kjærlig og kosete, og at hun gir meg følelsen at jeg tar vare på henne, ikke motsatt. Det at hun viser oppturer og nedturer følelsesmessig, at hun kan vise sårbarhet, og kan snakke med meg om det, viser tillitt, noe som er viktig for begge parter i et forhold. At hun er feminin. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva er en drømme jente? hvordan oppfører hun seg? hvordan skal hun være? skriv alle sammen, om hvordan dere synes drømmejenta er! Når det gjelder oppførsel og personlighet: Hun er en balansert og velfungerende person, som har egne interesser, men samtidig er hun alltid oppmerksom og generøs ovenfor typen. Hun er lojal og trofast, uten å være klengete. Hun er glad, positiv, fungerer godt sosialt og ler mye. Hun er intellektuelt oppegående, uten å være arrogant eller se ned på enklere personer av den grunn. Hun er åpen for nye ting og er ikke dømmende eller trangsynt. Hun støtter deg i dine avgjørelser og aksepterer deg for den du er. Hun er kosete og kjærlig. Hun er flink med barn og dyr og er naturlig omsorgsfull. Hun er interessert i å utvikle seg selv og blir ikke defensiv når hun får konstruktiv kritikk. Hun er ikke redd for å vise sårbarhet hvis hun føler det og søker støtte fra deg hvis hun trenger det. Hun kan godt ha oppturer og nedturer følelsesmessig, men blir ikke noe destruktivt monster for omgivelsene av den grunn. Hun klarer å kommunisere åpent og ærlig, hun manipulerer/lyver ikke for å oppnå det hun vil. Ingen vil bruke adjektiv som maskulin, mandig, stor eller tøff for å beskrive henne. Det skulle omtrent være idealjenta. holy shit, du forklarer jo mer eller mindre den perfekte jenten. Dette kan jo få enhver jente til å bare ha lyst å grave seg ned og tenke at de aldri vil finne seg en kjæreste. Hvertfall det jeg sitter å tenker. Er det rart det er mye usikkerhet i forhold? Man må ikke forvirre et ideal med absolutte krav. Forøvrig er alle disse trekkene noe man kan utvikle i seg selv hvis man går inn for det. Som i alle andre områder av livet må man også her jobbe for det om man vil nå til topps. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Være snill og grei, se ok ut og elske junior Lenke til kommentar
Niern Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 IKKE DESPERAT Nuff said.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå