ca92 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva er en drømme jente? hvordan oppfører hun seg? hvordan skal hun være? skriv alle sammen, om hvordan dere synes drømmejenta er! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 hun skal være seg selv og trygg på det. Lenke til kommentar
ca92 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 utseendet ja.. men dere gutter liker jo ikke jenta om ho har en dårlig personlighet. hvordan skal hun oppføre seg sånn at dere gir all kjærlighet dere har, uten å bli bedt om det? Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Men ja.. Har lyst på en jente som er snill, høfflig (ikke oppfører seg bitchy/frekk), ikke flørter med andre, har same intereserer som meg (jeg har gidd opp livet mitt for trening, vil at hun skal synes det er gøydt) Utsende er egentlig ikke så veldig viktig så lenge jeg tenner på henne så går det fint. Kanskje utsende spiller veldig mye på førsteinntrykket men.. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ei som er seg selv og som man kan være seg selv rundt, ei man gar god kjemi med (disse punktene går egentlig hånd i hånd) Hu må være god til å kommunisere Hun blir ikke sur og går rundt og er sur i 2 dager fordi vi ikke så at hun hadde klippet håret, menn er faktisk ikke så fantastisk gode til å se slike ting men vi vil ikke noe vondt med det Hun trenger ikke være i strålende humør hver bidige dag, men lar mannen få hjelpe til om noe er tungt Karrierekvinner, kvinner med bein i nesa og andre tilsvarende går fint, så lenge de ikke er for stolte til å kunne ofre noe for å ha et forhold, det er tross alt ikke mye til forhold om man ikke har ofret noe for å kunne ha det Utseende spiller faktisk ingen rolle, det ER faktisk personlighet som teller (eksdama vil jeg si var en 3-4 av 10, med rar kropp og ikke spesielt fine pupper, men jeg syns hun var utrolig vakker uansett) Det er nok lettere å først ta kontakt med folk man syns er pene, og det må jo være en fysisk kjemi inn i bildet, men personlighet, kroppsspråk, selvtillit etc er ting som gjør like mye for en helhetlig skjønnhet og tiltrekning som et fysisk ytre. Lenke til kommentar
ca92 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 gode tips! har gitt opp utrolig mye for forholdet mitt, litt for mye kanskje. men jeg satser 100 % når jeg føler det er den rette gutten, han gir opp mye for meg også. så det virker rett. men har lite tro på at typen min faktisk vil være med meg hele livet. jeg sliter med depresjon å det går utover forholde i blant. prøver så godt jeg kan å være godt humør osv, men når jeg har tunge dager klarer jeg ikke det, å da blir jeg sint på alt. å veldig sjalu. jeg tar hele tiden initativ til sex.... han vil bare rett på å ferdig. jeg vil ha kjærlighets sex, er jeg ikke fin nok? har jo små pupper... men jeg er ganske slank! når vi ble sammen ville han ligge med meg hele tiden nesten.. gutter??? hjelp?? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Det er i seg selv ikke et sjakktrekk å spørre denne typen spørsmål på dette forumet, da det stort sett er gutter i tenåringsalderen som svarer. Svarene vil selvsagt bli farget av dette. De unødvendige innleggene er slettet. Vennligst hold dere seriøse, ellers vil innlegget bli slettet uten videre notis. EDIT: De seriøse innleggene i denne tråden er gode, og det er de som er beholdt Endret 23. januar 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 gode tips! har gitt opp utrolig mye for forholdet mitt, litt for mye kanskje. men jeg satser 100 % når jeg føler det er den rette gutten, han gir opp mye for meg også. så det virker rett. men har lite tro på at typen min faktisk vil være med meg hele livet. jeg sliter med depresjon å det går utover forholde i blant. prøver så godt jeg kan å være godt humør osv, men når jeg har tunge dager klarer jeg ikke det, å da blir jeg sint på alt. å veldig sjalu. jeg tar hele tiden initativ til sex.... han vil bare rett på å ferdig. jeg vil ha kjærlighets sex, er jeg ikke fin nok? har jo små pupper... men jeg er ganske slank! når vi ble sammen ville han ligge med meg hele tiden nesten.. gutter??? hjelp?? Han høres ikke mye ut som en mann hvis han ble lei av deg så fort Hvis dere er 92 modeller som brukernavnet ditt kan tilsi er jo forsåvidt ikke det så rart, han er jo faktisk fremdeles bare et barn Ikke regn med at du har funnet noen for life i din alder, det skjer og har skjedd men er ytterst skjelden Ikke regn med at en på 18 er spesielt flink til å hjelpe deg med dine mentale problemer heller, da bør du nok vente noen år eller velge noen som er litt eldre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 "Cute" refers to someone or something that instantly triggers a desire in you to protect, adore, and take care of that thing. In does, unfortunately, imply a lack of any great respect for the cute object. You can worship a cute girl, but you don't exactly look up to her. You feel needed, that something bad might even happen to the cute thing if you aren't around all the time. Jeg er ute etter en cute jente. Ikke en jente jeg respekterer og ser opp til, men en jente jeg må passe på og beskytte. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Kort sagt så er jeg ute etter ei cute jente (se Dorian Gray sin post for def.). Jeg tiltrekkes ikke av personligheten til jenter som ikke har "cute"-oppførsel, skal du få meg til å falle pladask er det dermed ett must. Ett herlig smil som kommer fram når jeg prøver meg på morsomheter, og at hun ikke smiler på den måten til andre enn meg. Liker også at hun er litt sjenert. to protect, adore, and take care of that thing. Er meg i ett aldeles stort nøtteskall... Edit: Glemte å nevne at jeg ikke tar i skadet gods. Har alt for mye erfaring innenfor området til at jeg finner meg en partner som har slike problemer. Endret 24. januar 2010 av Wisd0m Lenke til kommentar
Erav Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) No drama!! Kan stikke ut på fest uten at det trengs å stilles ett eneste spørsmål. - Som nevnt over, skal hun også være cute - Hu skal ikke mase/klenge/prate høl i huet på oss. Tilleggs funksjoner til dama: - Når det er fifa kveld, har hu ingen rettigheter. Hu kan bli med (om det er ønskelig av resten), men fortsatt ingen rettigheter. (Vi gutter vil nødvendigvis ikke være med på jentekvelder (merk!: Jeg mener 'prate kvelder', ikke sånne wet t-shirt putekriger som vi alle vil være med på).). - Fifa kvelder er hellige, og han skal ikke plages med meldinger. - Ikke noe fising med 'han' tilstedet - Å være morsom har mye å si. Ellers blir hvertfall jeg lei'a. kroppen er et stort pluss. Men fedme og syl-tynn er no-no Endret 23. januar 2010 av Erav Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er helt greit å ville beskytte noen, selvfølelsen man får av det kan være enorm, men da har du bare i bunn og grunn gjort det for deg selv og ikke for henne. Skill mellom det å være en redningsmann (som hun strengt tatt ikke skal trenge) men heller være en venn som er der for henne og snakker med henne (noe alle trenger) jeg gikk i redningsmannfella selv og forholdet ble slutt, og det er noe jeg frykter jeg kommer til å angre på resten av livet Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva er en drømme jente? hvordan oppfører hun seg? hvordan skal hun være? skriv alle sammen, om hvordan dere synes drømmejenta er! Når det gjelder oppførsel og personlighet: Hun er en balansert og velfungerende person, som har egne interesser, men samtidig er hun alltid oppmerksom og generøs ovenfor typen. Hun er lojal og trofast, uten å være klengete. Hun er glad, positiv, fungerer godt sosialt og ler mye. Hun er intellektuelt oppegående, uten å være arrogant eller se ned på enklere personer av den grunn. Hun er åpen for nye ting og er ikke dømmende eller trangsynt. Hun støtter deg i dine avgjørelser og aksepterer deg for den du er. Hun er kosete og kjærlig. Hun er flink med barn og dyr og er naturlig omsorgsfull. Hun er interessert i å utvikle seg selv og blir ikke defensiv når hun får konstruktiv kritikk. Hun er ikke redd for å vise sårbarhet hvis hun føler det og søker støtte fra deg hvis hun trenger det. Hun kan godt ha oppturer og nedturer følelsesmessig, men blir ikke noe destruktivt monster for omgivelsene av den grunn. Hun klarer å kommunisere åpent og ærlig, hun manipulerer/lyver ikke for å oppnå det hun vil. Ingen vil bruke adjektiv som maskulin, mandig, stor eller tøff for å beskrive henne. Det skulle omtrent være idealjenta. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva er en drømme jente? hvordan oppfører hun seg? hvordan skal hun være? skriv alle sammen, om hvordan dere synes drømmejenta er! Når det gjelder oppførsel og personlighet: Hun er en balansert og velfungerende person, som har egne interesser, men samtidig er hun alltid oppmerksom og generøs ovenfor typen. Hun er lojal og trofast, uten å være klengete. Hun er glad, positiv, fungerer godt sosialt og ler mye. Hun er intellektuelt oppegående, uten å være arrogant eller se ned på enklere personer av den grunn. Hun er åpen for nye ting og er ikke dømmende eller trangsynt. Hun støtter deg i dine avgjørelser og aksepterer deg for den du er. Hun er kosete og kjærlig. Hun er flink med barn og dyr og er naturlig omsorgsfull. Hun er interessert i å utvikle seg selv og blir ikke defensiv når hun får konstruktiv kritikk. Hun er ikke redd for å vise sårbarhet hvis hun føler det og søker støtte fra deg hvis hun trenger det. Hun kan godt ha oppturer og nedturer følelsesmessig, men blir ikke noe destruktivt monster for omgivelsene av den grunn. Hun klarer å kommunisere åpent og ærlig, hun manipulerer/lyver ikke for å oppnå det hun vil. Ingen vil bruke adjektiv som maskulin, mandig, stor eller tøff for å beskrive henne. Det skulle omtrent være idealjenta. Heh, kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fin, selvsikker, selvstendig og positiv. Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 En jente med bra personlighet, som oppfører seg bra. Normal er intelligens er ett minimumskrav! Godt utseende og et fint smil er også veldig fint! Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ei med noen egne interesser, lidenskapelig, generelt intelligent slik at det meste kan diskuteres eller snakkes om, særegen, men allikevel voksen oppførsel, åpen og initiativstakende. Jeg kunne ha listet at drømmedama kanskje har rødt, krøllete hår og mørkeblå øyne, men av erfaring er de jeg har vært borti langt i fra utseendet jeg anser som ''drømmedama''. Når det er sagt så må hun se ut, være noe opptatt av utseende sitt, da jeg hater jenter som kler seg i kjedelig, usmakelige og rett og slett stygge klær, men så lenge hun faktisk ser ut så er det kun personligheten det faller på. Og stabil; veldig, veldig viktig. Ikke nødvendigvis forutsigbar i den kjedelige graden, men i hvert fall stabil. *Sukk* Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hun eksisterer ikke. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hun må være slank,pen og søt i ansiktet. Helst ganske rolig og mystisk, men alltid smilende og i godt humør. Bør ha humor og akseptere meg for den jeg er. Bør være god til å lytte Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Uskyldig, rolig, ikke nødvendigvis så slank, pratsom og noen som gir tilbake og ikke bare tar imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå