mESA Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Speccs: Asus M4A79XTD Evo XFX HD 5850 Black Edition MIST 650W Trur ikke det er vits å liste opp mer specc, ettersom PCen funker med et annet skjermkort. Lurte på om det var noe gale med HK som gjør at skjermkortet ikke funker. Problemet er(?) som følger: Jeg skulle formatere og installere windows, fikk bilde, men pcen skrudde seg av etter 5-15min. Så testet jeg med grafikk-kortet til en kompis av meg, da fikk jeg formatert, da funket PCen helt fint. Byttet så til mitt skjermkort, bildet på skjermen er der, kommer inn i OS. Kan leke rundt i 10min elns, så skrur PC'en seg "av". Den går på en måte i dvalemodus, mens alle viftene går på 100%. Undersøkte PCen mens den stod på og la merke til at skjermkortviften ikke gikk, så lurer på om den skrur seg av pga overoppheting. Men hvorfor starter ikke viften? Det såg ut som den prøvde å komme i gang, men stod å hang. Og viften kan ikke være ødelagt, den går på 100% når pcen Her er problemet mitt, noen som har encountra noe lignende? Har flashet bios, men vet ikke noen andre råd å gjøre. Er det skjermkort? Eller HK? Eller HK som ikke støtter skjermkortet? Edit: La til PSU Endret 23. januar 2010 av mESA Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har du strøm nok? Du sier ingenting om PSU, og det virker ikke som du har tenkt på det. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Oh, glemt å liste PSU ja, 650W Mist. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Om noen vet noe om problemet, hadde det vært kjekt med svar, ellers sender jeg inn kortet og bestiller nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå