Mata- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har søkt litt på nettet uten å finne særlig mye... Noen som kan fortelle meg hvordan man lager en skiløper som beveger beina sine fram om tilbake, samtidig som han beveger seg bortover? Sliter litt med den delen som angår beina... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Les deg opp på, eller se noen video tutorials om flash sin bone tool. Den kan kanskje hjelpe deg. Alternative er jo vanlig moation tween, som du også kan lære deg på youtube etc. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Takk for svar. En annen ting jeg lurer på er hvordan jeg kan få snø animasjonen min... Vet jeg er nødt til å laste ned et script men hvordan gjør jeg dette, og fra hvor? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 http://www.kirupa.com/developer/flashcs4/f...as3_cs4_pg1.htm nederst på side 5 i guiden ligger kildefilene. får du det ikke til; så er actionscript forumet der veldig bra, der får man som regel svar kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå