oya Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis man har en 2.8 og overklokker den til, la oss si 3.5 (det skal vel være mulig)...Hvor større sjanse er det for at den ryker, enn hvis du ikke overklokker? Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Flere som lurer Tror egentlig ikke at det skal kunne skje med P4 processorer, hvis jeg har rett så har de beskyttelse for det (det hadde ihvertfall PIII). AMD har ikke innebygget beskyttelse mot overoppheting så de kan smelte. Er ikke sikker på om det jeg skriver er riktig... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Den ryker nok fortere enn den hadde gjort uten overklokking, men det betyr ikke at den ikke varer lenge nok. Det er først og fremst vcore som er farlig, og det anbefales ikke å kjøre over 1.7 V. edit: varme er heller ikke en god ting. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Elektroimegrasjon eller en annen stavelse Er en av de mest normale døds årsakene til overklokkede CPUér dette er for det meste med for høy Vcore, som sagt tidligere liker ikke p4 mer en ca 1.7v over tid -P- Lenke til kommentar
Jo9 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg tror ikke din 2.8 klarer å klokke seg helt opp til 3500gzh for det er det meste for 3.06gzh til intel . Så du bør først prøve å klokke den til 3200ghz.Men ikke gjør det visst du ikke er sikker fordi den kan bli overklokket å det vil vi ike .Håper det hjap deg litt på vegen . Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg tror ikke din 2.8 klarer å klokke seg helt opp til 3500gzh for det er det meste for 3.06gzh til intel .Så du bør først prøve å klokke den til 3200ghz.Men ikke gjør det visst du ikke er sikker fordi den kan bli overklokket å det vil vi ike .Håper det hjap deg litt på vegen . tror heller ikke han får klokka den til 3500Ghz..men 3.5Ghz er fullt mulig..med riktig hk og ram og GOD kjøling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå