CToroP Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 heisann. jeg har fått ett stort problem med det virus som startet som et ingenting. det begynte med at den lagret seg selv som rundt 100 filer i mappen C:\Windows\Temp som eks icyw.tmp. jeg driver å sletter de om igjen og om igjen, men de bare forsetter å lagre seg selv. nå idag begyne datamaskinen min å kræsje hele tiden. ingen av anti virus programmene mine fungerer på det. akkurat nå er jeg i sikkerhets modus og den kræsjer ikke. håper sterkt noen kan hjelpe meg. beklager for ingen store bokstaver, shift knappene fungerer ikke. takk på forhånd, mvh christoffer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Du får bedre hjelp i forumet for antivirusprogrammer og Datasikkerhet. Der vil du også finne god beskrivelse på hva du kan gjøre for å identifisere (og fjerne) det viruset du har fått på maskinen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Gjør som Norbat sier i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 *edit: Post gjerne loggene dine i "Spoiler", som du finner under ->Sett inn spesialelementer<- Endret 23. januar 2010 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå