Gå til innhold

Music Of The Day? Dagensmusikk

DaddyYankee

Anbefalte innlegg

Heey ;)

Jeg holder på med en nettside, der temaet er Music Of The Day.

Jeg laster opp en musikk daglig som er ment for å være dagens sang, og i tillegg får man muligheten til å laste den ned sangen. Og snart går jeg tom for sanger.

Jeg har gjerne lyst å oppgi nettsiden her, men da regnes det som reklamering? eller?

Så jeg vil gjerne at dere skal si meg hvilken musikk jeg skal laste opp daglig, så kan jeg vurdere det.

Hadde seriøst blitt takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så jeg vil gjerne at dere skal si meg hvilken musikk jeg skal laste opp daglig, så kan jeg vurdere det.

:/

Er ikke hele poenget med en slik side å spre ordet om litt ukjente saker du selv mener fortjener mer oppmerksomhet? Om man tar requests blir man jo bare en slags upraktisk on-demand-pirat.

Haha har ikke tenkt over det, men går jo tom for musikk! Så blir takknemlig om dere hadde gitt meg forslag.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man i det hele tatt gå tom for sanger når det kun er en sang per dag?

Må alltid diskutere dere.. Vel jeg vil ha nye og bra sanger. Jeg har mange gamle, men de vil jeg ikke laste opp (Music Of The DAY) Så har du en ny sang, vennligst skriv det ned.. Eller så behøver dere ikke å diskutere

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...