HDSoftware Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Folkens Jeg har en Samsung Corby telefon som jeg vil koble til pesen. Men når jeg gjør dette så feiler den under installasjonene av drivere og klager på at driveren ikke finnes. Jeg har lett over allt på internettet, både med google og på samsung sine egne sider. Hva er det som er galt her? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Pesen? Hvis det er peisen det er snakk om, tror jeg det er en dårlig idé å slenge usb-kabler inn i den. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hvorfor det? Det er jo skikkelig kaldt om dagen og jeg er sikker på at en USB kabel brenner mye lengre en vedkubber Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Ingen som har Samsung Corby her? Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har nettopp kjøpt Corby selv og skulle gjerne ha hjulpet deg hvis det hadde fulgt med en datakabel så jeg kunne ha kobla mobilen til datamaskinen selv! :@ Hvor kjøpte du datakabel, eller fulgte det med? Koster jo faen meg 300 kr! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Kjøpte kabelen på Lefdal. Ja, den kostet litt. Håpløst når ting ikek er standard.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har ikke en Corby, men prøver meg likevel. Når man kobler noe til en Windows-PC så prøver den å lete etter drivere lokalt og på Windows Update. Finner den ingenting så klager den. Du bør derfor installere Samsung sine drivere før du kobler til. Disse ligger enten på en CD som fulgte med telefonen, eller så kan de lastes ned fra nettsidene til Samsung. Lenke til kommentar
dags Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kunne godt tenke meg å koble opp Corby`n selv jeg til PC`n min. Er det noen som kjenner bennevnelsen på den USB-kabelen som trengs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå