Gå til innhold

Problemer med WoW Patching!

Anbefalte innlegg

Jeg får et problem når jeg prøver å patche WoW, jeg har prøvd for en lang stund og til slutt ga jeg opp, men idag prøvde jeg igjen og har fortsatt samme problemet

Feilmeldingen jeg får:

The installer was unable to read the file "C:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 3.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-1\Classic common\unconditional\Data#common.MPQ\DUNGEONS\TEXTURES\FLOOR\MM_IRNFG_FLOOR_05.BLP", and the error code was 8.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load)

Ja, jeg har prøvd å reinstallere det, noen som vet problemet?

Takker for svar på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som de også nevner "please contact Blizzard Technical Support." Tviler på den supporten er like håpløs som account og billing delen.

Ellers bruker du blizzard patcheren? Kan jo prøve å laste ned alle manuelt? Eller iallefall den første og prøve.

Lenke til kommentar

Prøv å laste ned patchen på nytt, bruk feks en annen mirror enn standard blizzard torrent.

Direct DL som RS, MU o.l finnes på WoWwiki (de er uansett MYE raskere enn torrenten til blizz, har ikke brukt torrents siden jeg oppdaget dem.)

Det skal også være en repair funksjon i en av mappene i WoW mappen din.

Lenke til kommentar
På account management så er det link til å laste ned klienten. Det ville jeg prøvd

Klienten? hva mener du med klinenten? hele spillet på nytt ellerno?

Legg wow under program files, da får du ikke dette problemet.

Brir tull med fil rettiheter når du har spillet lagret andre steder.

Jeg har hatt spillet i program files også, dette hjalp ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...