Jolo Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hei. Jeg har i det siste begynt å få jevnlige systemfrys. Alt henger seg og det kommer masse rare lyder i headsettet. Eneste mulighet for å komme vekk fra det er å restarte dataen. Skjermkort driver er nyeste fra nvidia, resten er fra cden til hovedkortet. Dette skjer kun når jeg er i spill, men skjer i flere spill. Det intreffer hyppigst i World of Warcraft og COD MW2. Spill som Heroes of Newerth har jeg aldri opplevd det i. Jeg antar at det kan være noen deler som kan bli for varme, og derfor skape disse problemene. Dataen er selvbygd og har klart seg godt i nesten 2 og 1/2 år. Har spilt mye på den i løpet av den tiden og har hatt minimalt med problemer tidligere. Kan noen av dere eksperter hjelpe meg feilsøke den? EDIT: Har lest litt i andre tråder, legger derfor ut litt mer info: PC: RAM: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=97587# Test resultater: Endret 23. januar 2010 av Smalltimer Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Har lagt til mere info. Håper noen har tid til å kikke på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå