Gå til innhold

[Løst]hvor ligger usp i grimstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du skriver USP blir jeg litt usikker, men antar du snakker om UPS. Tror ikke du finner noen besøksadresse til UPS i ditt distrikt. De har i allefall ikke noe innleveringskontor i 200km radius ifølge de selv.

Hvorfor skal du vite hvor de ligger? Pakken får du levert på døra når den er fremme.

Lenke til kommentar
Siden du skriver USP blir jeg litt usikker, men antar du snakker om UPS. Tror ikke du finner noen besøksadresse til UPS i ditt distrikt. De har i allefall ikke noe innleveringskontor i 200km radius ifølge de selv.

Hvorfor skal du vite hvor de ligger? Pakken får du levert på døra når den er fremme.

det skall ligge en i grimstad og pappa var vekke så han kunne ikke signere så de tokk den med til bake så ville bare hente pakken tidligere

ja er usp eller ups tror det er ups

Lenke til kommentar

det skall ligge en i grimstad og pappa var vekke så han kunne ikke signere så de tokk den med til bake så ville bare hente pakken tidligere

Tipper de har levert den på et postkontor, hvis ikke de skal gjøre flere forsøk på å levere.

Lenke til kommentar

Tipper de har levert den på et postkontor, hvis ikke de skal gjøre flere forsøk på å levere.

sjekket på post kontoret men den var ikke der så ups skall prøve igjen på mandag :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...