Steffenv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Heisann.. Jeg kjøpte deler til en Gaming-PC og bygde den for noen måneder siden... Kanskje 2måneder? husker ikke helt Men uansett : Når jeg er innpå PCen en stund , så klikker den plutselig. Den blir liksom freeza.. GANSKE irriterende... Nytter ikke å vente heller.. Jeg må skrue PCen av og på manuelt med knappen på kabinettet... Før virka den helt fint... Nå har problemet komt Noe jeg har glemt av informasjon? Vil virkelig fikse dette Brukte 10.000 på den. Endret 23. januar 2010 av Steffenv Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mange problemer skyldes drivere, så dette er en god start. Du har nyeste, orginale og riktig driver til ditt opperativsystem? Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Mange problemer skyldes drivere, så dette er en god start.Du har nyeste, orginale og riktig driver til ditt opperativsystem? Jeg skal da tro det. Har hvertfall installert hovedkort drivere. + skjermkort tror jeg... er ikke helt sikker om jeg har det nyeste. Jeg har Sapphire Radeon HD 5850 skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå