Gunfreak Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg vet jeg hater nordmenn, hele mitt liv har jeg jobbet med den endelig løsniga på Nordmann spørsmålet, og alt er klart, alt jeg trenger nå er 50 millioner kr, så hundemat fabrikken min kan bygges og jeg kan begynne å "prossesere" nordmenn Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Merkelig at en jøde skal rope "Shame on you, go back to Jesus" til en kristen når Jesus selv var jøde. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette må være hvorfor folk hater nordmenn! Tenk å kelle sønnen sin for vidkun da... Det navnet har ingen hatt hverken før eller etter, spesielt ikke etter.... Merkelig navn! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6MgGtIWJoPc Hva tenker du om dette? 8 menn står å skriker "shame on you go back to Jesus " Bare fordi hun er kristen. Er det slik at jødene ikke engang kan tolerere andre religioner. Det er flere videoen av samme art hvor de går å plager kristne folk. Brukeren: http://www.youtube.com/user/aradisrael Det finnes folk med vrangforestillinger i hele verden selv utenfor religionene. Jeg hater ikke alle mennesker av den grunn eller disse jødene med grandiose vrangforestillinger. Lenke til kommentar
remus1 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kanskje de er sure fordi de ble lurt til å spise svinekjøtt, og måtte finne noen å skylde på? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Kanskje de er sure fordi de ble lurt til å spise svinekjøtt, og måtte finne noen å skylde på? Gammel tråd men pytt, pytt. Var det de personene der som lurte dem? Neppe, Hvorfor kan de ikke heller gå å plage dem som har plaget dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå