Gå til innhold

kan jeg starte for meg selv?

ca92

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg lurer på om jeg kan starte min egen nettside hvor jeg selger alt fra klær til sminke til hva som helst egentlig. en seriøs nettside liksom.

finnes jo mange av dette på nettet. jeg kjøper mye på nettet.

men er det mulig? kan jeg det? hvem skal jeg snakke med dette om ?

jeg fyller 18 om et par månder bare, å har drømt om dette i noen år.

nå er jeg endelig snart 18 å da vil jeg oppfylle drømmen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har man en drøm om noe så er det verdt ett forsøk. Jeg vil dog anbefale deg å sette deg godt inn i det du skal gjøre, det er fryktelig mye arbeid.

Om du leser på Bedin så får du kanskje svar på det du ønsker å vite

Endret av Rosemount
Lenke til kommentar

Det er veldig mange små nettbutikker som selger klær, sminke og kosmetikk på nettet. Det er vanskelig å utmerke seg, med mindre du tilbyr noe nytt. Å selge "alt mulig" fungerer neppe. Spesialiser deg. Se etter nye merker som er store i utlandet, men som ikke selges i Norge – ellers let etter trender på amerikanske nettbutikker, og finn produkter som ikke er tilgejngelige i Norge.

Det praktiske er greit nok, du oppretter et enkeltmansforetak. Deretter ordner du domene, webhotell og en netthandelplattform. Begynn i det små. Google Adwords er en relativt billig måte å drive målrettet trafikk til siden din. Bruk Facebook og Twitter for det det er verdt.

Lenke til kommentar

Uten at jeg har all verden med erfaring angående å drive med nettsalg, så vil jeg anbefale å finne en hobby/interesse som du har, eller som noen du kjenner har, og arbeide utifra det. For eksempel airsoft, kunstmaling, paintball, ølbrygging, og så videre. Mulighetene er uendelige. Jeg sier dette fordi jeg tror du kan gjøre det bedre om du vet hva du selger, og hvordan det brukes. Å selge "alt mulig" blir litt vel stort i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...