Tor Rasmussen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 OK, litt på kanten her, og forstår hvis dere ikke vil hjelpe. Er en av dem der ikke har lyst å betale 89,- eller 129,- for et blad hos Narvesen når det kun er 1 artikkel jeg er interresert i. Så da skumleser jeg heller artikkelen før jeg tar bussen. Fant nettsiden blader på nett og der kan jeg lese 3 sider gratis i hvert blad. Men ofte er artikkelen på noen sider mere. Så hvis jeg leste 3 sider på den stasjonere pc-en, så booter jeg opp den bærbare og leser 3 sider mere. (Og slik kan man i teorien fortsette hvis man har enda flere pc-er). Så tenkte jeg. Det må da være et "spor" på pc-en som husker hvilket blad jeg har lest 3 sider i. Noen som vet om et smart triks på hva jeg kan slette på pc-en for å få lese 3 sider mere, og 3 sider mere? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 http://www.macromedia.com/support/document..._manager07.html Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Takker så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå