Gå til innhold

MMORPG med nok folk?

Anbefalte innlegg

Det finnes faktisk 1 spill jeg vet om som er mye enklere å lvle i enn WoW. Det er LOTRO. Sist jeg spilte det var/er jeg i lvl 22 da trenger du kun 17000 xp til ny lvl. Det kaller jeg enkelt! Men det er lissom det jeg har gjort i WoW, jeg har rusha mot 80 for å ha en lvl 80 :p vis dere vet om noe gøy man kan gjøre før 80 så bare si i fra (untatt PVP og low lvl raids, som jeg tror det er lite av). Jeg har en DK i lvl 63, men begynner å fundere på om den klassen ikke passer for meg siden den blir mer og mer kjedelig. Og egentlig, når jeg faktisk bruker huet innser jeg at 200 tusen er mye xD Men jeg trodde det snart var dødd ut siden WoW har så mange spillere...

WoW har ikke mange spillere i forhold til hvor mange mennesker det finnes.

Og når du sammenligner xp som trengs pr. level i lotro og WoW så tror jeg at du, nok en gang, går deg fast i tall.

Du kan ikke sammenligne xp pr. level mellom to MMO's når XP pr. mob er totalt forskjellig.

Og level 22 tar vel en dag eller to? Etter level 30 begynner det å ta tid å levle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man trenger ikke å være 80 for å gjøre instance, finnes mange instancer for alle lvl.

Hell yeah! Wow har ikke alltid vært lvl80, og før levlet mange (de fleste) innom instansene, å det gjør de enda. Jeg vil tippe at du kan levle hele veien fra 10-80 i instanser hvis du gikk inn for det :) Start med deadmines/ragefire/W caverns!

Grindfest, vet ikke hvordan jeg vil forklare det utrykket.

Hvis du bare går rundt å drepe mobs for å lvl (uten å gjøre quest) eller få et item, så er vel kanskje det en grindfest?

Andre kan sikkert forklare det bedre.

Du traff nok ganske nærme der Leon ;) Grindfest betyr repetable killing for xp\items!

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
Man trenger ikke å være 80 for å gjøre instance, finnes mange instancer for alle lvl.

Hell yeah! Wow har ikke alltid vært lvl80, og før levlet mange (de fleste) innom instansene, å det gjør de enda. Jeg vil tippe at du kan levle hele veien fra 10-80 i instanser hvis du gikk inn for det :) Start med deadmines/ragefire/W caverns!

Grindfest, vet ikke hvordan jeg vil forklare det utrykket.

Hvis du bare går rundt å drepe mobs for å lvl (uten å gjøre quest) eller få et item, så er vel kanskje det en grindfest?

Andre kan sikkert forklare det bedre.

Du traff nok ganske nærme der Leon ;) Grindfest betyr repetable killing for xp\items!

Vel jeg får vel prøve et par instancer :p tror uansett jeg skal prøve et nytt MMO :p Og det er sant det du sier: det finnes utrolig mange mennesker i verden :p tipper det finnes utrolig mange som spiller WoW, LOTRO, WAR og AoC ( nå brukte jeg faktisk det som sitter mellom skuldrene til noe) :p

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar
Og det er sant det du sier: det finnes utrolig mange mennesker i verden :p tipper det finnes utrolig mange som spiller WoW, LOTRO, WAR og AoC ( nå brukte jeg faktisk det som sitter mellom skuldrene til noe) :p

Å tenk på så mange som generelt "spiller" spill, MMO eller ikke, så da ser du den potensielle brukergruppen til MMO`s ;)

For å ta et annet eksempel ang.antall spillere per server, så syns at en server i Anarchy-Online med 1500 aktive folk, er mye mye bedre enn 10000 aktive på en wow-server, men det sier nok litt mer om brukernivået, seriøsiteten, modenhenten og kompetansen til spillerne.

Samt at spillet generelt er mer krevende.

Lenke til kommentar
Og det er sant det du sier: det finnes utrolig mange mennesker i verden :p tipper det finnes utrolig mange som spiller WoW, LOTRO, WAR og AoC ( nå brukte jeg faktisk det som sitter mellom skuldrene til noe) :p

Å tenk på så mange som generelt "spiller" spill, MMO eller ikke, så da ser du den potensielle brukergruppen til MMO`s ;)

For å ta et annet eksempel ang.antall spillere per server, så syns at en server i Anarchy-Online med 1500 aktive folk, er mye mye bedre enn 10000 aktive på en wow-server, men det sier nok litt mer om brukernivået, seriøsiteten, modenhenten og kompetansen til spillerne.

Samt at spillet generelt er mer krevende.

Men jeg tror egentlig ikke Anarchy-Online er noe for meg, er ikke det scifi-spill? Liker helst fantasy spill, som WoW :p Tror jeg skal begynne på Aion :p

Lenke til kommentar
Men jeg tror egentlig ikke Anarchy-Online er noe for meg, er ikke det scifi-spill? Liker helst fantasy spill, som WoW :p Tror jeg skal begynne på Aion :p

Det var bare et eksempel på at mye folk i et spill bør ikke ha så mye å si ;)

Ja, det er sci-fi.

Aha :p

Lenke til kommentar
Personlig så smører jeg meg med tålmodighet og venter på The Old Republic. Bioware, på samme måte med Blizzard lager generelt sett kjempegode spill.

Kult :D jeg har endret mening nå nettop LOL. Jeg skal spille WoW. Hvis ikke kommer jeg aldri til å greie høyeste lvl i noe MMORPG :S anywya skal spille LOTRO og Aion etter vert :p

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...