livingman Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 hei hallo. prøvde idag og spille wow på en . HP G7000 . står det på den men når jeg starte wow ser jeg ingen knapper. jeg ser et lyseblå felt hvor jeg skal skrive navn og passord. men bakgrunnen er 100% når jeg logger på ser jeg bare gul felt med navnene til charene. og når jeg logger på ser jeg ingen iconer, ikke i actionbars eller i baggen. heller ikke på flightmapen. jeg ser andre players og npc og omgivelsene er 100% det og. noen som har noen peiling på hva som er gale ? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hørest ut som ett seriøst tilfelle av ALT for lite minne. Har du noen addons? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) har prøvd og slette alle. ( det er 2gib ram på pcen) Endret 23. januar 2010 av livingman Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Du har selvfølgelig prøvd å reinstallere? Før du gjør det kan du slette WTB og WTF mappene i wow folder'n. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) reinstalere ? jeg legger det bare over fra en ekstern hardisk har gjort det 20 ganger før og funket på alle andre pcer en dene men jeg skal prøve og slette de mapene EDIT: jeg prøvde og slette dem men fremdeles samme problem Endret 23. januar 2010 av livingman Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Celeron cpu, intel søppel skjermkort, tror nok det er selve pcen som suger max, og sikkert os som er fullt med 20 antivirus programmer og 20 trojan removals og treg som pokker, right? ;P Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 den er treg som pokker....men den har bare eset antivirus som alle andre pcene i huset Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Standardløsning: Oppdater skjermkortdriverne Er usikker på hvor mye det hjelper though, litt eldre laptoper er sjeldent utstyrt med skjermkort som klarer å kjøre 3d veldig bra.. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) den er vel 3 år gammel hvordan opdatere jeg den ? Endret 23. januar 2010 av livingman Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 De fleste laptop produsenter har drivere ect på siden din. LITT usikker på hvorvidt de gidder å oppdatere drivere på maskiner eldre enn 3 år. Jo nyere jo mer oppdaterte drivere kommer, men når de er gamle så går de somregel ut av produksjon og blir bortglemt. Men det hørest iallefall ut som det er lite håp for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå