Mats Aa Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe en parfyme til kjæresten min. Hun er 15 år. Er det noen som vet om en jente parfyme som lukter godt og som det ikke er så veldig mange som har ? På forhånd takk ! Endret 23. januar 2010 av Ipwnju Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Har ikke så god peiling på slik, men den blå parfymen til Britney Spears luktet ganske godt tror jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Lol, britney-parfyme hørtes veldig white trash ut! Kjæresten min bruker Dior J'adore. Den er ganske vanlig, men lukter veldig godt. Det er et trygt valg hvertfall. Hvis ikke du liker J'adore er Versace Versense ganske god også. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Du kan jo prøve Christina Aguilera sin. Den likar eg i alle fall. Den luktar betre enn Britney Spears-parfyma. Endret 23. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Sverger til Lolita Lempicka. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Lol, Bitney Spears-parfymer og Christina Aguilera-parfymer... Hva blir det neste? Moskva Marit-paryme? Hvor tacky er det egentlig mulig å være.... Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 ralph lauren, pure poison. amor amor, jean paul madame, den mørke diesel parfymen, det er så mange.... men det kommer litt ann på hvordan type jente hun er. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Lol, Bitney Spears-parfymer og Christina Aguilera-parfymer... Hva blir det neste? Moskva Marit-paryme? Hvor tacky er det egentlig mulig å være.... Er ikke poenget at det skal lukte godt da, ikke hvilket merke det er? (Og det kan godt hende at de lukter rævgift for alt jeg vet, bare poengterte dette) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Passende merke til en ung jente. Alle er like gode, bare å velge ut årets. Endret 23. januar 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Lol, Bitney Spears-parfymer og Christina Aguilera-parfymer... Hva blir det neste? Moskva Marit-paryme? Hvor tacky er det egentlig mulig å være.... Jeg hjalp en venninne med å kjøpe julegaver i fjor, og vi luktet på Britney-parfymen. Hvis jeg husker rett så luktet den ene versjonen ganske godt. Skjønner ikke hvorfor du skal være så negativ hele tiden... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Dolce & Gabbana - The One, lukter utrolig godt! Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Takker. Vet dere om en bra side og bestille fra ? Endret 23. januar 2010 av Ipwnju Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hvordan er Escada - Moon Sparkle, er den god ? Endret 23. januar 2010 av Ipwnju Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Hvordan er Escada - Moon Sparkle, er den god ? Escada er nesten alltid god, men det er vel bare å lukte selv. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Takker. Vet dere om en bra side og bestille fra ? http://no.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg syns Amor amor er veldig god. Unngå merker som britney spears ol. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 fragrancex.com har vel endel. Bare pass på å hold deg under 200kr og bruk "FREE" som rabattkode(da får du gratis frakt) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg liker Hermessence kolleksjonen ganske bra. Og jeg kan love deg at svært få her i landet har noe derifra. Men, utifra hva jeg ser i denne tråden så er de nok litt over prisklassen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå