CellularDude Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Vurderer å anskaffe meg en Mac. Har i den forbindelse et par-tre spørsmål: Speiling av harddisk: En forutsetning er at harddisken kan speiles. Jeg regner med å installere Windows på maskinen i tillegg. Trenger tips til gode programmer for speiling og gjenoppretting av den delen av harddisken hvor operativsystemet ligger. Kan jeg eventuelt gjøre dette på en grei måte i Windows, har jeg Paragon Backup & Recovery. Partisjonering: Samme spørsmål her. Tips til programvare som kan gjøre dette. Dersom det kan gjøres fra Windows, har jeg programvare. Tilkobling av midi-keyboard: En viktig grunn til å velge Mac, er Garage Band. Tenker da å koble til midi-keyboard. På PC har jeg opplevd forsinkelse når jeg trykker på tangentene, som er blitt bedre ved installasjon av ASIO4ALL programvare. Hvordan er dette på Mac? Vil jeg oppleve samme problem? Må jeg bruke en eventuell mac-utgave av ASIO4ALL på Mac også? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 kjøper du deg Mac nå vil du neppe ha noe problem med latency når det kommer til midikeyboardet i GB. Jeg har hvertfall aldri hatt noe problem med dette. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 kjøper du deg Mac nå vil du neppe ha noe problem med latency når det kommer til midikeyboardet i GB. Jeg har hvertfall aldri hatt noe problem med dette. Latency, ja. Det var det jeg mente Altså bare å plugge i, så virker det fint. Høres bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå