jahas Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei! Skal kjøpe meg sesongkort for å se alle fotballkamper, men lurer på hvilken av disse to som er best. Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men VG sine kommentatorerer er dårlige. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Og om man sammenligner prisene, hvem kommer best ut? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Tror det var snakk om 100kr i favør VGLIVE. (599 vs. 699) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hadde VG-Tv ved sesongstart i fjor, og det avsluttet jeg uten noen andre alternativer. Streaming var dårlig (har 20mb linje, men muligens noe dårlig ytelse på maskinen) og kommentaren så der. Og snodig nok så var det ofte når det ble noe spennende så frøs bilde. Og jeg fikk teksmeldinger fra folk som var på kampene om mål, så så jeg dem mange minutter etterpå. Så om ikke tjenesten har fått en teknisk oppgradering så vil jeg ikke anbefale den. Har dog ikke testet Sumo... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har hatt begge. Vg-Live hadde jeg i hele fjorårssesongen. Er veldig fornøyd med VG-live. Veldig god bildekvalitet og det hakket nesten aldri. Rimeligere enn tv2 sumo er det også. Når det kommer til kommentatorene er tv2sumo bedre, men jeg ble positivt overrasket over kommentatorene på VG-live. For min del velger jeg vg i år igjen. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Har hatt begge. Vg-Live hadde jeg i hele fjorårssesongen. Er veldig fornøyd med VG-live. Veldig god bildekvalitet og det hakket nesten aldri. Rimeligere enn tv2 sumo er det også. Når det kommer til kommentatorene er tv2sumo bedre, men jeg ble positivt overrasket over kommentatorene på VG-live. For min del velger jeg vg i år igjen. Okok, virker som jeg ender opp med VG også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå