Gå til innhold

Drivere til pcen

sjokoen

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett plass å spør, men prøver meg.

Tenkte jeg skulle kvitte meg med denne vistaen og legge inn windows xp home edition med service pack 3men problemet er at jeg ikke har driver cdene lenger (finner dem ikke). Må jo seff ha det klart før jeg formaterer og legger inn xpen, så lurer på om dere kan finne ut hvilken drivere jeg trenger? Har lasta opp dxdiagen.

Jeg er elendig på dette her greiene.

Finner dere noen linker eller noe for meg så brenner jeg dem over til en cd, takker :)

DxDiag.txt

Endret av sjokoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her vil du finne alle Asus drivere og programmer til din Notebook

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=qvvRL8XY0ncOXxx6

(Klikk på fanen Download og velg OS)

ah nice, takker. regner med at jeg velger winxp siden det er den jeg skal legge inn. Har jeg lyddriver og videokort driver og hele pakken der? liksom alt jeg har på akkurat nå som jeg fikk med på kjøpet.

ser at pcen på bildet er identisk med min :) håper virkelig at pcen min blir raskere når jeg får sletta alt og lagt inn xp

Endret av sjokoen
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke gi windows 7 en kjangs, det fungerer bedre en vista.

Skal det ja, når jeg kjøper ny pc, så får jeg den med, men akkurat nå har jeg windows xp cd så da bruker jeg den :)

Skal ha windows 7 med gaming pc pga dx10 til visse spill.

Lenke til kommentar

EDIT: Har nå lagt inn windows xp på pcen, alle driverne er installert osv, funker fett, har merka at pcen er 10x ganger raskere :p men det er ett problem, hvordan kan jeg koble meg på med trådløst? bruker kabel akkurat nå, har drivere til trådløst lagt inn, og de står ON, der er wireless console 2 v2.0.6, har noe som heter net4switch, når jeg skal lage en profil der, så velger jeg wireless lan, men da står "sorry, there is no such type of device in your system."

Endret av sjokoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...