Gå til innhold

vifter og viftestyring. passer disse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trukke de viftene du har valgt er noe bra med tanke på at de har egen temp regulering så finn noen vanlie uten.. :)

 

Ellers er det ikke noe vanskeli og montere den. du setter den i i fronten kobler strøm til styringen og kobler viftene til og så er du i boks :p

Lenke til kommentar
hvis det skal være 80 mm vifter i ditt chieftec så skal den passe jah

2 usle mm trur jeg ikke har så veldig mye og si. :)

 

ja, det er 80x80 i kabinettet mitt.

 

 

men jeg har to kabinettvifter fra før. noen enermax vifter tror jeg.

de kan jeg regulere med et skrujern. hva skal jeg gjøre med de? kommer ikke de til å passe i viftestyringen?

Lenke til kommentar

det kan være litt knotete, fordi du må ta hver enkelt + og - ledning fra hver vifte, og putte inn i hvert sitt bittelite "hull" for å så skru dem fast der (akkuratt som med sukkerbiter).. så du kan ikke koble vifte-kontaktene rett til den på noen måte. Så enten må du kutte av vifte-kontakten for å få ut hver av de 2 lederne, hvis ikke får du finne andre måter å gjøre det på ( jeg brukte de "omformerne" som fulgte med enermax viftene, kobla den til vifte-kontakten på ene siden, og kuttet heller av den andre kontakten.. ok det ble kanskje litt rart forklart)

Lenke til kommentar
er denne viftestyringen et bedre alternativ?http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMMFC1

godt fornøyd eg..... :woot:

 

den er vel litt enklere å koble til...
:yes:

 

ok. hva slags farge er det på kabinettet du har den i?

jeg skal ha den i et sort et, tror du det passer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...