fogduckers Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 hey jeg har lyst til å aktivere noen cheats på james cameron avatar the game men på cccentral så står det at jeg må gå på extras så på cheats men jeg får ikke opp cheats på menyen:( er det noe feil i spillet eller må jeg gjøre noe for å åpne den delen? plis svar for er litt desp her:P:( Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Egentlig ikke svar på ditt spørsmål, men kan muligens være til hjelp likevell. I noen tilfeller, synes jeg såkalte Trainers kan være bedre enn juksekoder-- http://www.megagames.com/cracks/html/t931490_0.htm Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 hadde det vert på pc så hadde jeg hatt en trainer for lengst XD men jeg har dette på xbox da blir det litt verre:( Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg videre. Har ikke spillet selv, så da blir det bare vill gjetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå