6Apocalypse6 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hjelp. Har nettop pakket ut min splitter nye laptop, en - Acer Aspire 5738G. Jeg opplever nå at internetten stadig faller ut. Jeg mister aldri kontakten med den trådløse ruteren, men mister internett-tilgangen. Når jeg feilsøker problemet med Windows Nettverksdiagnose, " svarer den " : " Standard Gateway er ikke tilgjengelig ". I statusen står det at problemet er løst, å det virker jo også sånn, da internett-tilgangen kommer tilbake igjen. MEN, etter alt fra 1 - 5 min så skjer det samme igjen ( den blir borte. Noen som har peiling på hvorfor dette skjer? hjeeelp..! Bare spør hvis du / dere trenger mer info, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan:). Lenke til kommentar
juhu Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvor mye har du i signalstyrke på den trådløse tilkoblingen når dette skjer? Lenke til kommentar
6Apocalypse6 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hvor mye har du i signalstyrke på den trådløse tilkoblingen når dette skjer? Signalstyrken er max, eller så godt som max Lenke til kommentar
juhu Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Og det fungerer fint med andre PCer? Ville forsøkt å restarte wlan-routeren, samt oppdatere driverene til det trådløse nettverkskortet til nyeste versjon. Lenke til kommentar
6Apocalypse6 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Og det fungerer fint med andre PCer? Ville forsøkt å restarte wlan-routeren, samt oppdatere driverene til det trådløse nettverkskortet til nyeste versjon. Har prøvd å restarte routeren. Gikk på hjemmesidene til Acer nå, å så etter drivere, men det er jo 4 forskjellige Intel Wlan drivere. ( legger med et bilde jeg ). Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Og det fungerer fint med andre PCer? Ville forsøkt å restarte wlan-routeren, samt oppdatere driverene til det trådløse nettverkskortet til nyeste versjon. Har prøvd å restarte routeren. Gikk på hjemmesidene til Acer nå, å så etter drivere, men det er jo 4 forskjellige Intel Wlan drivere. ( legger med et bilde jeg ). Har noen funnet en løsning på dette problemet? Jeg har en Acer Aspire 5741G og har akkurat samme problem. Har internett noen minutter på det trådløse nettverkskortet, men det bare faller ut. Føler jeg har prøvd det meste nå. Er det noen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå