analkløe Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) I en kommentar på Nyhetsspeilet.no sier Armin følgende: HJELP MEG VINNE EN HALV MILLION Jeg er en Redaktør/journalist/skribent/aktivist/demonstrant/roptertmann/revolusjonær/frihetsskjemper for nettmagasinet Nyhetsspeilet. Pengene vil gå til å fremme ekte demokrati i Norge, og bevare de norske verdiene som en fredsnasjon,uten krig.takk [referrallink slettet av admin] Litt om Armin: "Truth-seeker" en stemme blant folket, gjerne med en megafon ute i en demonstrasjon. Armin er samfunnsengasjert og mener noe skjuler seg bak kulissene. Våknet opp i en alder da Pentagon ble angrepet 11. september og begynte å tvile om den offisielle historien var sann. Etter det kom det ene etter det andre frem i dagens lys. Armin er nå motstander av NATO, WTO-bevegelsen, EU, Bilderberggruppen, Chemtrails, Datalagringsdirektiver, Codex Alimintarius, den skjulte koloniseringen gjennom globalisering, black-op millitary projects, secret societies, and the "war on terror" som han inderlig mener Er terror. Favorittsitat: "Be the change you want to see in the world" - Gandi Armins artikkler: http://www.nyhetsspeilet.no/author/armin/ Endret 23. januar 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hva forventer du jeg skal gjøre med denne informasjonen? Endret 23. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skal vi hjelpe en motstander av alt med å vinne en halv million? En konspirasjonsteoretiker? Nei takk Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Han tror til og med at WHO endret definisjonen av pandemi i fjor. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kan vi heller ikke hjelpe en forumbruker med å vinne en halv million og så ha en enorm forumfest? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hva forventer du jeg skal gjøre med denne informasjonen? Ikke annet enn å diskutere det. Ser noen foreslår forumfest. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvor er det jeg kan vinne en halv million? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 indeed. jeg vil ha en million også Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hjelp meg å vinne en million. Kjøp 20 000 flakslodd til meg. Løp å kjøp alle samen! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hjelp meg å vinne en million. Kjøp 20 000 flakslodd til meg. Løp å kjøp alle samen! *løper å kjøper* yay kanskje vi vinner snart wohojj Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Denne godeste Armin eller hva han heter viser bare at han er like gjennomsyret pengegrisk som disse folkene som angivelig har konspirert hele verden mot han. Hykler kaller vi slike. Vi alle er hyklere, men jeg kan ikke fordra folk som peker fing på alle andre, når de selv har et selvbilde som tilsvarer en som kunne gå på vannet for to tusen år siden. Endret 25. januar 2010 av monzilla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jajjjaaaa..en gæren konspirasjonsteoretiker som tigger penger for "saken"..øh. Great. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå