Ratatos Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Eg har ødlagt hovedkortet mitt. Ikkje spørr kossen fordi det er ganske dumt. :oops: :oops: :oops: Det hovedkortet eg hadde var Asus P4C800 Deluxe. No lurer eg på kva eg skal kjøpe. Det må vere overklokk vennlig og ha mangen fine funksjoner. CPU : P4 2.6 @ 3.0 Her har eg noken eg er intressert i : Abit IC7 Asus P4C800 Deluxe Abit BH7 Abit IC7-G MSI 655 MAX-FISR Kva er best? Kva bør eg kjøpe? Kvifor bør eg kjøpe det HK'et? Takker for alle svar. Og viss det er noen andre HK'er dere vil ambefale så vær så snill å sei det Ratatos @ #Hardware.no @ Efnet Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nye DFI Lan Party fordi: Fastest board to date when paired with 800 mhz Front Side Bus CPU Lenke til kommentar
Ratatos Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Wowww!!!! DFI Lan Pary hovedkortet var kjempe tøft. Men det stod att den var dårlig på 533.. Jaja!! KOM IGJEN FOLKENS Svar! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Abit IC7. Det er ikke noe annet å si. Det er vel en P4 med 800 MHz FSB, ikke sant? :wink: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Men det stod att den var dårlig på 533.. ... anbefaler å lese litt mer enn 3-4 setninger i en test, eller folk som er limt til sitt eget kjøp - guys ved testbenken sier ( som refererer til hk som matcher cpu'n din v.s 'Canterwood' ): > For readers looking at the performance gains when using a 533 mhz FSB based motherboards, keep an eye on the Intel E7205 Granite Bay results. In many cases the Intel E7205 Granite Bay was faster than putting a 533 Mhz FSB CPU onto the Intel Canterwood based motherboard. < Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 IC7 går greit. Da har du et hovedkort som er mer fremtidsrettet enn BH7. Lenke til kommentar
FlameR2k Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Mit valg ville klart vert IC7.. Abit er og alltid kommer til å vera overklokkernes "konge"! Eg har alltid kjøpt abit og funker alltid like bra.Både med klokking og alt annet.Abit er det mest stabile overklokkings kortet, se alle abits tester og du finner fort ut att abit er best.. ABIT ROX THE WORLD!!! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå