Feh Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har både CPU (i7 920) og HK (i topic) som skal støtte virtualisering og jeg så bilder av en eller annen dude som fikk det til å funke på en taiwansk side, men hos meg er det nada. Har oppdatert bios til nyeste versjon og aktivert noe som heter "VT-d" i BIOS (som visstnok skal være instillingen som muliggjør hardware-virtualisering på mitt HK) uten hell. Har også lagt inn innlegg på dficlub.org uten å få noe vettug svar. Legger denne i hovedkort da det umulig kan være noe med windows (prøvde både i den "gamle" installasjonen og reformaterte etter det, fortsatt uten hell). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg la inn xp mode også, og hadde tatt ned Virtual PC, hadde vansker med å aktivere, men fikk litt hjelp her over PM, så greide jeg å aktivere/configurerer virtual pc i BIOS RandiA Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg la inn xp mode også, og hadde tatt ned Virtual PC, hadde vansker med å aktivere, men fikk litt hjelp her over PM, så greide jeg å aktivere/configurerer virtual pc i BIOSRandiA Har du tilveldigvis de PMene enda? Det innlegget der hjalp meg desverre ikke så mye Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei, men jeg har gjemt bilder av oppsettet hvordan det er i min BIOS. Du går på configuration, videre der det står disabled gjør du om til enabled. Se bildene. Slik er det på min maskin i hvert fall. Så må du lagre oppsett, før exit. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå