Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ferie på Magaluf

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Hei.

Jeg trenger noe hjelp her.

Dama mi skal til Magaluf i sommer, hun og en vennine.

Hvor stor er sansynligheten for at det skal forekome noe utroskap på ett eller an vis?

Forholdet vårt har ikke vart så lenge, blir vell en 7-8 månder når sommern kommer.

Med en gang jeg hører Magaluf så tenker jeg på sex, fyll og fanteri.

Så jeg tipper at når to 18åringer fer ditt, kan det skje litt av hvert.

Hva tror dere?

Hva burde jeg gjøre? Kan jo ikke akkurat nekte ho å fare...

Orker ikke akkurat å være i lag med ho vist sansynligheten er stor for at det kan ha vært en annen kuk å rota i ho :/

Men, jeg stoler på henne, Selv om jeg har en litt dårlig følelse får det. "vist dere skjønner hva jeg mener"

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør ho! Hvis ho blir sur, så dumper du henne. Hennes reaksjon er bare ungdommelig panikk...

Man sier jo ikke "hei du, har du tenkt å ha sex med andre mens du er der?". TS har ikke noe annet valg enn å stole på henne.

Da får han heller finne ut hva han skal gjøre etterpå, hvis det viser seg at hun faktisk var utro. Ikke ta sorgene på forskudd, når det ikke er grunn til det.

Hadde det vært grunn til å mistenke at hun kan være utro, så er det meningsløst å fortsatt være sammen med henne.

Lenke til kommentar

Forstår veldig godt hvorfor du bekymrer deg, men alt er avhengig av hvordan dere to har det og ikke minst hvordan hun er.

Dersom dere har det bra, er forelsket og ting er fint mellom dere, så ser jeg ingen grunn at det skulle være et problem at de drar til Magaluf. Er hun i tillegg en jordnær jente og ikke en typisk sånn "bad-girl" så skulle det også gå fint.

Ingen her inne kan si deg sansynlighetene, for det er så mange faktorer som spiller inn.

Selv dro jeg og kjæresten min på adskilte ferier når vi var 18 år. Jeg dro 2 uker på guttetur til Zakynthos og hun dro 2 uker samtidig som meg til Spania med sine venninder.

Det kunne aldri falt meg inn å gjort noe tull der nede. Jeg savnet henne masse der nede og skulle ønske hun var der med meg. Savnet ble faktisk større enn jeg hadde ventet, selv om det kun var for 2 uker.

Jeg stolte også på henne, og jeg er 100% sikker på at hun aldri gjorde noe hun ikke burde der nede. Var utrolig herlig å komme hjem til henne såfall!

Men som sagt så forstår jeg at du bekymrer deg veldig og engster deg litt. Det er omtrent naturlig å engste seg litt over slike ting vil jeg si. Det viser bare at du er redd for henne og ikke er alt for naiv i din vurdering av henne og forholdet.

Det beste tipset jeg kan komme med er og rett og slett bare si at reglene er klare og at hun ikke i etterkant kan komme å si "men jeg trodde det var greit å kysse en gutt" eller "jeg trodde det var greit å nakenbade jeg. Det var jo bare på gøy, og vi kjente jo ikke de guttene som var med" Slike regler bør være klare og tydelige.

Det andre du burde gjøre er å ikke mase for mye om det. For all del; IKKE begyn å beskyld henne for at hun kommer til å være utro. Tro meg, det gjør bare ting ti ganger verre.

Videre er det bare å vise at du er veldig glad i jenta og at hun betyr mye for deg. Spesielt før hun reiser kan det være lurt å si et skikkelig farvell og se henne dypt inn i øynene og si du elsker henne (om du nå gjør det da)

Er hun utro etter alt dette, så er hun ingenting å satse på uansett.

Slapp av gutt. Det vil nok gå så bra :)

Hva skal du mens hun er i Magaluf forresten? Hva med å reise med noen kompiser til en fet plass? Da slipper du jo å sitte hjemme og kun tenke på henne konstant. Benytt muligheten kompis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...