mrdem Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei er en gutt på 17 som har noen venner som jeg diskuterer en del med angående bol. Noen av vennene mine bruker Dianabol og mener at du ikke får bivirkninger andre mener at de kommer etter tid, mens noen mener at noen bivikninger får du med en gang. Jeg lurer på hva som er riktig? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jeg mener at alt som taes i riktig mengder skaper ikke store bivirkinger/bruker det riktig. Leger gir bl.a testosterone til sine pasienter. Men seff, går du mot høy-doser over lengre tid vil bivirkiningene komme. Jeg synes at han vennen din er en total korkket idiot, greit at han vil inponerere noen jenter men fy faen man tyter ikke til dop på grunn av det. Jeg mener dop er greit når du har nåd dine grenser i muskelbyggning. Endret 23. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er ganske enig med Pijus over her. Synes det er idiotisk. Dessuten er det nok lite lurt å leke med det endokrine systemet når man enda er i utvikling. http://www.esquire.com/features/steroids-0408 Der er litt gøy lesning. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Tror dette sier det meste; Lenke til kommentar
mrdem Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hva vil du si er riktig mengde da? han mente opptil 12 tabletter dagen. jeg følte det var for mye. Lenke til kommentar
different Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva vil du si er riktig mengde da? han mente opptil 12 tabletter dagen. jeg følte det var for mye. Dere vet tydeligvis ikke hva dere driver med, så det er best å slutte. 1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vanlig dose er 3 - 6 tabletter daglig. Bivirkninger: Væskeretensjon Leverskade/smerter Hodepine Høyt blodtrykk Neseblod Håravfall Dypere stemme Gynekomasti Kviser Aggresjon Depresjon Nyreskade/smerter Allergiske reaksjoner http://www.steroider.net/index.php?option=...5&Itemid=47 Lenke til kommentar
mrdem Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 ok, men hvor lenge må man holde på før bivirkningene kommer? Lenke til kommentar
Foror Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Pijus, bare så du vet det er dosene leger gir ut rundt 1/50 av dosene bolere bruker. Og å bruke steroider i ungdommen er noe av det dummeste du kan gjøre, enormt mange bivirkninger. Er så utrolig mye man kan gjøre før man tyr til dop også. Bivirkninger og effekter et individuelt og det er umulig å si når/om han merker noen av dem. Fortsetter han å bruke dem over en lang tid kan det hende han ikke merker noe før han om noen tiår ligger der med hjerteinnfarktet.(trenger jo ikke å skje dette heller, men jeg er dramatisk) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dianabol er for mange et stoff man fort ser bivirkninger av, selv i lave doser. Kviser er særlig en bivirkning som fort kommer via dbol. Når disse kommer vet du aldri, men som regel etter et par uker. Det at du prater om doser som "12 tabeletter" viser at dere kan se langt til hælvette å holde dere unna slike sterke medikamenter. Dere ANER ikke en gang hva dere driver med. Det at dere også skal bole dere opp på dianabol alene er jo også komplett idioti. Se til hælvette å få litt vett i skallen før en av dere ender opp på førstesida til VG med bitchtits og ubalanserte hormoner resten av livet. Forbanna idioter. Lenke til kommentar
Foror Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dianabol er for mange et stoff man fort ser bivirkninger av, selv i lave doser. Kviser er særlig en bivirkning som fort kommer via dbol. Når disse kommer vet du aldri, men som regel etter et par uker. Det at du prater om doser som "12 tabeletter" viser at dere kan se langt til hælvette å holde dere unna slike sterke medikamenter. Dere ANER ikke en gang hva dere driver med. Det at dere også skal bole dere opp på dianabol alene er jo også komplett idioti. Se til hælvette å få litt vett i skallen før en av dere ender opp på førstesida til VG med bitchtits og ubalanserte hormoner resten av livet. Forbanna idioter. Godt sagt!!! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dianabol er for mange et stoff man fort ser bivirkninger av, selv i lave doser. Kviser er særlig en bivirkning som fort kommer via dbol. Når disse kommer vet du aldri, men som regel etter et par uker. Det at du prater om doser som "12 tabeletter" viser at dere kan se langt til hælvette å holde dere unna slike sterke medikamenter. Dere ANER ikke en gang hva dere driver med. Det at dere også skal bole dere opp på dianabol alene er jo også komplett idioti. Se til hælvette å få litt vett i skallen før en av dere ender opp på førstesida til VG med bitchtits og ubalanserte hormoner resten av livet. Forbanna idioter. Godt sagt!!! +1. Høres ikke ut som TS vet jeg hva dop kan gjøre med kroppen. Lenke til kommentar
mrdem Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Trenbolone, får du nedsatt testosteron produksjon, men er det mens du tar kuren eller får du det etter? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Heh wow, 17 åringer på trenbolone... Skal ikke en gang prøve å prate deg ut av det, du er forbi det jeg ser på som en idiot. Nei, du får ikke nedsatt test prod av tren, du STENGER den naturlige produksjonen. Dette er både under kur og i ettertid. Kan også si at trenbolone er et av de sterkeste steroidene du finner, det er faktisk tre ganger så anabolt som testosteron. Så greier du nå å trekke noen streker om hvor dumt det er for en 17 åring å bruke tren...? (og ps, dette er ikke et forum hvor aas skal diskuteres) Endret 3. februar 2010 av DMN Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg er egentlig ikke noe særlig imot dop. Men 17 åringer som tar dop, nei.. det må nesten bli en grense. Greit når du har trent i 25 år og har nådd dine grenser. Så utrolig dumt å starte med bol i så ung alder, bare for å vokse fortere. Det er egoistisk og jævlig dumt. Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor ungdommer tuller med bol. Med et riktig kosthold og planlagt trening oppnår du jo kjempebra resultater! De naturlige testosteronnivåene er jo allerede eleverte, trening gjør at de går i taket (I forhold til voksne). Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Burde vel strengt tatt ikke nærme seg vektene før kostholdet er i orden. Kaster bort tiden sin. Lenke til kommentar
mrdem Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) men viss du har nedsattt testosteron produksjon, går det ikke ann å få den opp igjen? eller viss du har fått nedsatt pga. doping/bol? Endret 6. mars 2010 av mrdem Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 men viss du har nedsattt testosteron produksjon, går det ikke ann å få den opp igjen? eller viss du har fått nedsatt pga. doping/bol? nei Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) men viss du har nedsattt testosteron produksjon, går det ikke ann å få den opp igjen? eller viss du har fått nedsatt pga. doping/bol? nei Produksjon av testosteron kan bli ødelagt, men det er mulig å få normale verdier. Legen fikser, bruk angitt dosering og alt er bare velstand. Endret 9. mars 2010 av Kenneth199 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå