Syn Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Okey, tårnet mitt av General lös har begynt å krympe ganske kraftig. Jeg har spyttet ut brukt snus i tomme bokser. I dag satt jeg og tenkte for meg selv at det må da gå ann å bruke denne om igjen? For et par år tilbake så jeg en video på youtube om dette men kan ikke finne den lenger og jeg husker ikke utfallet. Her er min hypotese uansett: Steg 1: Kjøre all snusen gjennom en blender Steg 2: Legge snusen i en boks (uten lokk for oksygentilførsel) Steg 3: Legge boksen i fryseren over natten Steg 4: Tine den frosne snusen Steg 5: Tørke den tinede, våte snusen Steg 6: Fordele tilbake i bokser Steg 7: Bake (Steg 8: ??? Steg 9: Profitt) Noen som har noen erfaringer, advarsler, visdomsord, div utbrudd av ord eller lignende mottas dette gjerne. Igangsettelse av prosjektet er i dag 0100 zulu tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hørtes bra ut, post pix. Selv har jeg ingen tro på at snusen blir like "fersk". Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ser for meg at en god del av nikotin innholdet i snusen forsvinner siden leppen opptar endel nikotin? Nå kan jeg ikke så forferdelig mye om snus men dette er bare det min logikk sier. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Pics kommer i morgen tenker jeg Lenke til kommentar
Syn Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Første test: Snusen er grei å bake, akkurat samme konsistens som ny. Legger seg og former seg under leppa helt likt. Smaken er en smule svakere men funker bra! ^^ EDIT: Smaken holdt seg i 3 min, tydeligvis er ikke gjenbruk aktuelt, case closed Endret 23. januar 2010 av Syn Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Greitt å vite. For dei som snuser porsjon er det imildertid mykje enklere. Du trenger berre ein hårføner egentleg. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 men man bruker jo opp nikotinen i porsjon og da? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kan tenke meg til at nikotinen forsvinner sammen med all safta som kommer ut av porsjonen, både under bruk og tørking etter bruk. En annen ting jeg automatisk kommer til å tenke på når det gjelder gjenbruk av snus er at det har en tendens til å danne seg mugg i bokser med brukt løssnus som har ligget i en stund. Man bør med andre ord tenke på litt på økt risiko for sykdom. Det har i allefall ikke innfalt meg å gjenbruke snus på samme måte som jeg har rullet meg en røyk av sneiper i desperasjonens time. Hvorfor ikke bare invistere i en liten bod, drivhus, frø, damptørkeutstyr og gjæringsutstyr. Da har du plutselig evig tilgang på godsakene, laget på dine premisser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå