sdf123 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg skal sette opp noen akustikkplater på veggen og ønsker å kle disse med noen tøffe filmplakater, men trenger da at selve plakaten er i stoff og ikke pair som vanlig. Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne? Jeg fant disse på allposter.co.uk, men ingen av plakatene der falt i smak. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 365 visninger men ingen svar? Ingen som har vært borti dette da? Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Lage de selv? Hehe. Eller om du vet om noen som driver med Grafisk Design som kan ordne det for deg? Jeg har i allefall ikke sett noe slikt, på lang tid. Men anyways, så har vel Ebay alt! Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 ebay ja! har sett noen stoff-plakater der. nå var de av lady gaga da, kanskje ikke det du vil ha. hehe. men tror de printa ut i ønska motiv og. husker ikke adressen til den ebay butikken, men er vel bare å søke innpå sida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå