Bliv1n Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hei, har hatt PS3en min i to år, aldri hatt noe problem. I dag flyttet jeg den 30 cm i TV-benken for å gjøre plass til Super Nintendoen. Utover kvelden ble jeg lei Super Mario, og tenkte jeg skulle ta en kjapp runde med MW2. Det skulle vise seg å ikkje være mulig. Da jeg skrudde på PS3en flimret bildet veldig, og det gir seg ikke heller. Jeg bruker HDMI-kabel, vet ikke om den kan ha blitt skadet, jeg vil ikke tro det, da jeg var veldig forsiktig ved flyttingen. TVen er en Tatung 32MCAK, noen som vet hva problemet kan være? Legger ved en video som jeg lastet opp; Takk! Edit: Samme problemet ved Scart-kabel, altså det er ikke noe galt med kablene. Endret 22. januar 2010 av Bliv1n Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sjekk at nintendoen er slått av, og at ingenting står på samtidig som Ps3`en... Hadde samme problemet da jeg hadde Playstation2`en min plugget i og sto på , slo den av og da forsvant flimringen Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jepp den er av. Jeg fikk det plutselig til å fosvinne ved å resette TV-instillingene, men nå fryser alt ved oppstart av et spill. Rart at dette skjer samme dag som jeg henter fram Nintendoen. Edit: Startet MW2, fikk opp Infinity Ward ikonet x 10, fø alt frøs igjen. Prøvde så med en DVD, den funket fint. Først er altså hele systemet failing, så funker alt utenom spill. Hva skjer med verden? Endret 22. januar 2010 av Bliv1n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå