Muriazen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei. Jeg har en snart 1,5 år gammel pc og ønsker og bytte ut mitt nåværende skjermkort ( Geforce GTX XFX 260 ) Det jeg lurte på var hvilket skjermkort jeg burde velge. vet ikke om dere trenger noen flere opplysninger enn det forje jeg har. I såfall så er det bare og komme med det så skal jeg finne ut av det. Pcen brukes så og si kun til spilling og film-titting, og vi snakker spill som Call of Duty Modern Warfare 2. Når det gjelder prisklasse ønsker jeg og holde meg til maks 2000kr. Takker på forhånd for ALLE svar, og håper på god hjelp Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei.Jeg har en snart 1,5 år gammel pc og ønsker og bytte ut mitt nåværende skjermkort ( Geforce GTX XFX 260 ) Det jeg lurte på var hvilket skjermkort jeg burde velge. vet ikke om dere trenger noen flere opplysninger enn det forje jeg har. I såfall så er det bare og komme med det så skal jeg finne ut av det. Pcen brukes så og si kun til spilling og film-titting, og vi snakker spill som Call of Duty Modern Warfare 2. Når det gjelder prisklasse ønsker jeg og holde meg til maks 2000kr. Takker på forhånd for ALLE svar, og håper på god hjelp Hva er det så du ønsker å spille da? Ville jo tro et 260GTX vil kunne kjøre alle nye spill? Den er jo bedre enn et ATI 5770 i mange tester. Og et 5770 er jo faktisk veldig bra. Men som han over sier at et 5850 er bra, det er knall det. Men siden du har lyst på bedre kjøring av spill, så tror jeg heller du burde se på andre komponenter og se om du har flaskehals på f.eks cpu eller ram? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 5770 er jo veldig likt GTX260 hva ytelse angår. Ville sett på et 5850. Det vil ikke begrenses av flaskehalser, med mindre du sitter på en gammelgammel dual core og 1gb minne. Lenke til kommentar
Muriazen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 5770 er jo veldig likt GTX260 hva ytelse angår. Ville sett på et 5850. Det vil ikke begrenses av flaskehalser, med mindre du sitter på en gammelgammel dual core og 1gb minne. Jeg har nok Dual-core, men 4gb ram. Men jeg ser at 5850 går på PCI-e 2,1 mens det jeg har fra før går på PCI-e 2,0. Går det ann og bruke et 2,1 for meg? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Funker. Men hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg gir enda en stemme for HD 5850. Got ytelse med høvelig god pris. Lenke til kommentar
Muriazen Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Funker. Men hvilket hovedkort har du? har Asus P5N-D P5N-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå