Gå til innhold

redigering....(brukt digital zoom)

Anbefalte innlegg

heisan har nå tat ein del bilder under konfirmasjon til søtera mi...men var så "dum" att eg har brukt digital zoom på noen bilder (tenkte ikkje det var så smart og springe nærmare når eg var i kirka) er og ein del bilder som er tat med får sein lukehastighet bildene er lisom uklare,tar gjerne mot hjelp til og fikse det her..har ikkje lyst til og bestile bildene før eg har fåt fiksa det her,er ein del folk som vil ha dei så får prøve og gjrøre det beste ut av det....men nei skal ikkje bruke digital zoom igjen....

her er bildene http://www.ulovlig.info/gallery/album15

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke de bildene dine kan reddes. Mulig man kan få de noe bedre med sharp funksjonen -> men blir i alle tilfeller ikke gode nok Burde skrudd av mulighet for digital-zoom. Bildene kan i alle tilfeller redigeres i PSP eller Photoshop i etterkant.

En sak til: Ser du bruker gallery 1.3.3 på siden din. Har også prøvd å installere det på min web side, men sliter med innloggingsprosedyrene. Virker som om det er noe galt med tilgang/cookies. Kan bare logge seg inn en gang, så blir alle brukeridenter låst. Har du hatt samme problemet?

Lenke til kommentar

så bilde er bare og slette fra web siden som eg lasta opp bilder som ein del folk har tenkt og bestile? det blir dårlig på 10*15?.og ja skal slå av digital zoom seinare....bruker det normalt set kun vis eg skal zoome inn på skilt osv...

Det med gallery sleit eg og ein del med ei stund..det var noe cokies greier brukt opera ei stund prøvde seinare med IE igjen da funka det veldig bra...sliter med jhead da fåt det til 1 gang men siden har det bare tryna veit ikkje heilt kvifor :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...