Sk!ppy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Som vi har kommet fram til er ulovelig, men liten sansynelighet for at du noengang blir tatt for. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) hvordan kan det egentlig være ulovlig å gjøre det med sin egen mat? edit: leste dette innlegget som egentlig kan brukes som svar på spm. Endret 27. januar 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Har et nytt problem. Burde kanskje starte et nytt emne men bruker denne inntil videre i hvert fall. Polakkene har nå spilt høy musikk konstant siden i går kveld, sikkert holdt på i 20-timer med enkelte pauser. Jeg var oppe for noen timer siden og spurte om de kunne skru ned volumet, men begge to så rett og slett dopa ut, helt fjerne. Med en gang jeg gikk skrudde de opp lyden igjen, vanligvis hadde jeg gått inn igjen men disse er ustabile så jeg veit ikke om jeg tør. For et par uker siden banka de opp en av beboerne her slik at han måtte på sykehus, er ikke gira på samme behandling selv og jeg er ikke akkurat noen slåsskjempe. Uansett, på et eller annet vis må jeg få slutt på elendigheten og aller helst skulle vel huseier kastet de ut, noe huseier burde gjort etter den forrige hendelsen hvor de som sagt banket opp han ene her til blods. Jeg har ringt politiet og bedt de komme pga musikken, men det virker ikke som om de kommer på flere timer, om de kommer i det hele tatt. Jeg med flere skal også ringe til huseier og be han kaste de ut, og om han ikke gjør de flytter vi. Så får det bli opp til han hvem han vil ha boende i studentgården, vanlige studenter eller polakker som tilsynelatende er arbeidsløse og bare drikker øl og gjør faenskap hele dagen, og hvem vet kanskje ruser seg med hasj og det som er. Grunnen til at jeg skriver er delvis for å få ut frustrasjon og kanskje få noen tips til hvordan jeg kan løse situasjonen. Slik det er nå sitter de i stuen i overetasjen (som er rett over rommet mitt) og spiller HØY musikk, jeg hører det jævlig godt inn på rommet og det blir en trykkende stemning pga bassen. Virkelig slitsomt og jeg kan ikke oppholde meg på rommet i lengre tider uten å få hodepine. Vi snakker musikk som Dimmu Borgir, ManO'war, Rhapsody osv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ring huseier og om det ikke hjelper så får du ringe politiet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ring politiet igjen. Bjørn fra Hosle i Bærum var på vei for å legge seg da hans kone sa han hadde glemt å slå av lyset i garasjen. Garasjen lå i tilknytning til huset og Bjørn åpnet bakdøren for å gå og slukke, men oppdaget plutselig at det var folk der inne som holdt på å forsyne seg av noen av hans ting. Han ringte politiet, som spurte om noen hadde kommet seg inn i huset. Han sa nei. Politiet svarte at det alle politibilene var opptatt og rådet ham derfor til å låse alle dører, så skulle de sende en bil når det ble noen ledig. OK, sa Bjørn, la på røret og telte til tretti. Da ringte han politiet igjen. "Hei, jeg ringte nettopp om at det var noen som stjeler fra min garasje. Nå behøver dere ikke komme, for jeg har skutt dem". Så la han på. I løpet av få minutter var 6 politibiler, et helikopter, en brannbil og to ambulanser på plass. De tok tyvene på fersk gjerning. En av politimennene gikk bort til Bjørn og sa, "Jeg synes du sa at du hadde skutt dem?". Bjørn svarte: "Jeg synes du sa at dere ikke hadde noen ledige biler?" Lenke til kommentar
tainez Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hell en flaske med avføringsmiddel i et produkt som forsvinner ofte. Den personen som sitter på do hele neste dag er synderen Da tviler jeg på at personen kommer til å prøve seg på en stund også... Takk for en god latter,,, Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Når polakkene er ute av huset, så putt et koblingsur i stikkontakta og still den inn sånn at annlegget/pc-en/det som spiller musikk skrus av når det er leggetid. Er du heldig så skjønner de ikke hvordan den fungerer. Fås også på clas ohlson Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Really? Innbrudd for å løse problemet? Hvordan har det gått trådstarter? Endret 14. mars 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Really? Innbrudd for å løse problemet? Hvordan har det gått trådstarter? Hehe, artig at du skulle spørre om det i dag. Polakkene er ikke blitt kastet ut, men det har vært stille og rolig lenge nå. I dag tidlig derimot våknet jeg av høy musikk (åtte tiden) i overetasjen, ble stille rundt elleve. Virker som om de har roet seg rent generelt, og det har heller ikke blitt borte noe mer fra fryseren (som jeg har merket). Gidder ikke mase noe mer om det til huseier. Bare et par måneder så er jeg ferdig på denne gudsforlatte plassen for alltid (Rena), så jeg tar en chill-pill og kulern, inntil videre Endret 14. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det ser ut som om det er lenge siden denne tråden hadde noe som helst med juss å gjøre, og har gått over til å diskutere ulike former for selvtekt i stedet. Så siden ting har roet seg stenger vi likegodt tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg