Hansy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Ble sittende å se på et forum på en bildetråd, og ser at bildene er veldig merkelige. Okei, tenkte jeg, gammel tråd, så kanskje photobucket hadde vært å gjort noe. Tenker ikke noe mer på saken. Så skal jeg se på flere bilder, og da opplever jeg at bildene har VELDIG merkelig kvalitet, som at bildene har veldig mange større pixler enn før, ergo, veldig uskarpt, og totalt ubrukelig. Bilder på pc`en og på IE funker helt fint. Oppdatert Opera til nyeste utgave, men fremdeles samme problem. Hva kan dette skyldes? Ingenting gjort med Opera, ble helt plutselig sånn. Noen som har opplevd lignende? Kan se om jeg får slengt opp referansebilde snart.. Endret 22. januar 2010 av Hansy Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Referansebilde. Som dere lett ser, veldig stor forandring.. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Prøvd å reinstallere og fjerne register filer? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Referansebilde. Som dere lett ser, veldig stor forandring.. Nede til venstre har du et speedometer ikon med hjelpetekst Opera Turbo. Står den på? Isåfall slå den av og se om det blir bedre Endret 22. januar 2010 av Flippo Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Flippo, du er et geni!Funket som juling, takk! Hva slags funksjon har turboknappen? Rett og slett synker kvaliteten på bildene for å raskere oppdatere nettsidene? Endret 22. januar 2010 av Hansy Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja, den egentlig tiltenkt trege nettforbindelser og alle websider du laster går gjennom en proxy hos Opera som nedskalerer bilder og rydder bort svada som automatiske genererte websider ofte er oppblåste med. Litt mer info her: http://www.opera.com/portal/turbo/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå