Gjest gutt_13 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei. Da har jo jeg blitt forelska igjen, denne gangen i venninna til eksen . Jeg hadde en msn samtale med hun i stad der det sto : hun sier (22:20): *Veit du ka? meg sier (22:20): *ka?? hun sier (22:21): *eg har nu hørt ryktæ Frå ho eksen min meg sier (22:21): *jaha? *og de rykte va ka?? megsier (22:22): *?? hun sier (22:23): *vakke nøye *HO e snuppo Mi så hu jug ikke hlr , og det ho sa fa at du likæ meg meg sier (22:24): *ehh... ja hun sier (22:24): *Nic (er på dialekt) Håper da dere forstår hva som står der. Så hva betyr dette?? Betyr det at hun liker meg og?? eller?? jeg klarer ikke å stoppe å tenke på henne. So what to do? help! Hilsen gutt 13 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Litt vanskelig å si om hun liker deg utifra den samtalen der. Men bare en måte å finne det ut på, og det er å prøve! Litt vanskelig å si hvilke reaksjoner det vil bli med tanke på at de er venniner, har sett eksempel både hvor det går bra og hvor det mildt sagt har blitt ganske kleint Lenke til kommentar
Gjest gutt_13 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Men jeg og eksen er jo fortsatt gode venner og eksen vet at jeg liker venninnen hennes... Ja jeg skal prøve neste gang jeg møter henne (hvis hun ikke er med masse andre venninner...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå