Keiseren av Grønland Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har sett på tv at noen stryker klærne kjempefort med dampmaskin. Er dette mulig? De hang skjorta på et stativ og gikk over den med et skaft det kom damp ut av. Ingen strykebenk nødvendig. Er det slik at man kan bruke dampvask støvsugere til å rette ut klær? Jeg husker jo Tv Shop sin Tobi, som nå er faset ut av markedet, etter at TV2 Hjelper Deg dreit dem loddrett ut: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...ll-2620280.html Så ser jeg at komplett selger maskin kalt Centuriuon Wondersteam http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=572955 Men denne maskinen ser fryktelig lik ut som Tobi fra TV Shop. Finnes det noen ordentlig dampstryker jeg kan kjøpe noe sted? Jeg vil ikke ha strykejern hvor jeg må slå ut benken og legge skjorta ned. Jeg vil ha det lett, og bare feie over skjorta på hengeren, før jeg henger den i skapet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Her er en video av en dame som bruker det jeg er ute etter: Det hadde også vært fint om denne damperen kunne brukes til rengjøring av gulv, kjøkken og bad. Dersom det finnes en dampstøvsuger med strykefunksjon...? Endret 22. januar 2010 av Ramius Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Ja? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 "Stryking" etter den metoden vil du også få til med de fleste skjorter om du henger dem til tørk på en kleshenger straks du tar dem ut av sentrifugen. Om du vil ha et lite og rimelig dampapparat, prøv dette fra Biltema. Jeg har det, og det funker greit nok til å vaske do og dusj, vinduer, fjerne flekker fra klær og tepper, og jeg har også brukt det til å glatte ut skrukker på tørre skjorter, men har ikke prøvd å "stryke" hele plagg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå