snoopbo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Når jeg starter dataen kommer dette: Feil i Boot.ini Starter opp fra C:/Windows/ Bah, hvordan kan jeg få vekk det? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 men du får boota? trykk kjør og skriv notepad c:boot.ini og se hva som står der... det er der feilen er hos meg står det: [boot loader] timeout=3 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 en litt risky variant er å flytte boot ini så vil windows i de fleste tilfeller erstatte den men det er ikke så lurt altid ellers kjør inn win på nytt med repair funksjon Lenke til kommentar
snoopbo Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Dette er merkelig, jeg har ingen boot.ini fil... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Bruk repair funksjonen på xp cden. Det fixa det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå