Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville han tenkt - pulevenn.

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente_*
Jeg mente å si "gutter som BARE liker å sex med jenter de er glad i" :p

exen var hvertfall sånn.. han hadde ikke hatt sex på 3 år, fordi han ikke hadde funnet en han ville det med.

ja det var det da... at det skulle skjære seg.. er redd for å få følelser for han selvfølgelig, men nå er jeg litt mer på "utnytte" kanten enn å "finne en ny" kanten. hvis du skjønner. så ja.

Selvsagt sa eksen din det. Ville du innrømmet til ekskjæresten din at du ikke har fått napp på tre år etter at det ble slutt mellom dere? Tenkte meg det.

Kan nærmest garantere at en kommer til å utvikle følelser før eller siden og da blir det bråk når den ene vil mer, og den andre vil mindre.. Men som sagt, jeg synes det er verdt det. Livet er for kort til å ikke nytes.

Og når det gjelder å tørre, er du en attraktiv jente så har du ingenting å frykte.

Nei han sa det når vi var sammen.. jeg var den første han hadde hatt sex med siden hans forrige forhold. Jeg tror garantert på ham, det er bare sånn han er. (skjønner at jeg kanskje høres litt naiv ut.)

Ja sant, samme tenker jeg...

Jeg er attraktiv, men ikke sånn attraktiv. Jeg er søt. Har et alt for søtt image, og føler gutter tror de ikke kan røre meg pga det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men ja så må jeg jo spørre han først også da. Noe jeg antakgelivis ikke kommer til å tørre...

Ingen offence, men da ser jeg ikke noe poeng i å komme hit og spørre om alt mulig ;)

I beste fall kan du få deg en pulevenn som gir deg store mengder nytelse, i verste fall sier han nei, og du kan move on :thumbup:

Lenke til kommentar
men ja så må jeg jo spørre han først også da. Noe jeg antakgelivis ikke kommer til å tørre...

Ingen offence, men da ser jeg ikke noe poeng i å komme hit og spørre om alt mulig ;)

I beste fall kan du få deg en pulevenn som gir deg store mengder nytelse, i verste fall sier han nei, og du kan move on :thumbup:

Enig med Blarcky her!

Er ikke noe problem å spør, verste som skjer er at han sier nei. En pulevenn er helt genialt, du slipper å tenke på den andre parten sine følelser, så lenge du presiserer nøye at det bare er sex.

Jeg vil gå så langt som å si at sex med en pulevenn er bedre enn med en kjæreste ;)

Lenke til kommentar

Enig med Blarcky her!

Er ikke noe problem å spør, verste som skjer er at han sier nei. En pulevenn er helt genialt, du slipper å tenke på den andre parten sine følelser, så lenge du presiserer nøye at det bare er sex.

Jeg vil gå så langt som å si at sex med en pulevenn er bedre enn med en kjæreste ;)

No way! :p Men det er vel individuelle preferanser. Kan ikke tenke meg hva jeg kan gjøre med en pulevenn som jeg ikke kan gjøre med en kjæreste.

Lenke til kommentar
No way! :p Men det er vel individuelle preferanser. Kan ikke tenke meg hva jeg kan gjøre med en pulevenn som jeg ikke kan gjøre med en kjæreste.

Det er mindre stress å skaffe seg pulevenn.

Det er greiere, for uansett hva du foreslår, slipper du å tenke på om vedkommende vil avsky deg.

Av en eller annen grunn er pulevennene somregel bedre i senga enn en fast kjæreste :)

Lenke til kommentar

Jeg ville fulgt forslaget til Jopri. Å spørre om dere skal bli pulevenner før dere har pult blir feil.

Ærligheten varer lengst. Du skriver at du ikke ønsker å inngå noe seriøst akkuratt nå, men ønsker å fortsette å treffe han (eventuelt hvem du velger ut som mulige fb-er) så fortell det til han. Hvis dette er noe for han, altså et ikke seriøst forhold, så vil han fortsette å treffe deg. Hvis ikke, så slipper du ivertfall drama med at han vet hva han går til.

Lenke til kommentar
Hvordan hadde en gutt reagert om en jente hadde spurt ham om å ha sex/være sex-venner?

Jeg er egentlig en helt normal jente, som bare har hatt sex med én person hele livet. Det ble desverre slutt mellom oss for en liten stund siden og jeg føler meg en smule ensom, men har ikke lyst på noe kjempeseriøst enda. Jeg er desverre ganske sjenert, og syns prosessen med å finne meg en kjæreste er ekstremt slitsomt. Jeg ble veldig glad i sex, og kunne tenkt meg det en gang i blant, selv uten kjæreste.

Men jeg hater å treffe på helt ukjente halvkjekke (da tenker jeg på hvordan min standard på en gutt er) på byn og begynnte med roting å sånn. Jeg er definitivt ikke sånn og føler meg ekkel når jeg gjør det.

Så jeg meldte meg opp på en datingside for en liten stund siden, og har komt i snakk med en utrolig kjekk fyr. Jeg syns han virker ganske kul og selvikker og tør ikke helt å spørre han pga det.

Hva ville han tenkt? ville han trodd jeg var gal og horete?

:thumbup:

Hei!

Kanskje han hadde blitt glad for dette, men mulig akkurat han ønsker mer enn det. Uansett vil han nok ikke verken tro du er gal, horete eller lignende. Du er jo ærlig, ønsker en å pule med, ikke noe mer enn det. Syns det er fint at du tar opp dette, for som du ser, er her mer enn bare jeg som syns det hadde vert helt greit. Men, nå er jo vi mennesker forskjellige da og der kan vel være en og annen som syns sex hører ekteskapet til. Personlig syns jeg at det ikke gjør noe om du spør direkte om det, eventuellt søker etter det! Mange gjør det slik. Men pass på så du/dere holder det på det nivået du ønsker, det kan jo utvikle seg (noe som passer i noen tilfeller og passer dårlig i andre).

Jeg skulle gjerne hatt en slik pulevenn. Kåt blir man jo og da er det greit å få gjort noe med saken.

Hilsen fra en som soner dom og gjerne skulle hatt en slik venn(inne!!!) på besøk nå og da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En "pulevenn" må i såtilfelle være en venn du har råd til å miste ...

Det stemmer, jeg mistet "pulevenn" på tirsdag da han hadde møtt ei dame han forelsket seg i.

Og da mistet jeg i samme slengen en av mine aller beste venner :-(

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...