Gjest Guest_jente_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvordan hadde en gutt reagert om en jente hadde spurt ham om å ha sex/være sex-venner? Jeg er egentlig en helt normal jente, som bare har hatt sex med én person hele livet. Det ble desverre slutt mellom oss for en liten stund siden og jeg føler meg en smule ensom, men har ikke lyst på noe kjempeseriøst enda. Jeg er desverre ganske sjenert, og syns prosessen med å finne meg en kjæreste er ekstremt slitsomt. Jeg ble veldig glad i sex, og kunne tenkt meg det en gang i blant, selv uten kjæreste. Men jeg hater å treffe på helt ukjente halvkjekke (da tenker jeg på hvordan min standard på en gutt er) på byn og begynnte med roting å sånn. Jeg er definitivt ikke sånn og føler meg ekkel når jeg gjør det. Så jeg meldte meg opp på en datingside for en liten stund siden, og har komt i snakk med en utrolig kjekk fyr. Jeg syns han virker ganske kul og selvikker og tør ikke helt å spørre han pga det. Hva ville han tenkt? ville han trodd jeg var gal og horete? Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Takker han nei, er han homo. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 hmmm.. kanskje jeg burde omformulere med litt.. greit at DERE ville gjort det, men noen gutter (flere enn man tror) liker å ha sex med en dem er glad i. Kanskje jeg er redd for å bli avvist av han.. men hvordan kan jeg spørre ham? hva ville ikke hørt helt sykt ut om jeg sa det? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Spørr rett ut, mest sansynlig sier han ja Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 En "pulevenn" må i såtilfelle være en venn du har råd til å miste ... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Innlegg som bryter med våre regler for gjesteposting er fjernet fra tråden. hmmm.. kanskje jeg burde omformulere med litt.. greit at DERE ville gjort det, men noen gutter (flere enn man tror) liker å ha sex med en dem er glad i. Kanskje jeg er redd for å bli avvist av han.. men hvordan kan jeg spørre ham? hva ville ikke hørt helt sykt ut om jeg sa det? Jeg ville startet med å være litt mindre direkte. Dvs faktisk møte han i en nøytral setting, finne ut hvem personen bak skjermen er, se om det er noe tenning der osv. Så ta det opp etter dette. Da vet du mer om han. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Innlegg som bryter med våre regler for gjesteposting er fjernet fra tråden. hmmm.. kanskje jeg burde omformulere med litt.. greit at DERE ville gjort det, men noen gutter (flere enn man tror) liker å ha sex med en dem er glad i. Kanskje jeg er redd for å bli avvist av han.. men hvordan kan jeg spørre ham? hva ville ikke hørt helt sykt ut om jeg sa det? Jeg ville startet med å være litt mindre direkte. Dvs faktisk møte han i en nøytral setting, finne ut hvem personen bak skjermen er, se om det er noe tenning der osv. Så ta det opp etter dette. Da vet du mer om han. Ja skjønner.. men han virker ikke så interessert i meg sånn på den måten (kjæreste). Så jeg vet ikke hvor mye han hadde vært villig til å være med meg uten å vite det med sexen. Da ville han antakeligvis trodd at jeg ville noe mer. Jeg vet på en måte litt hvem det er, så det er ikke sånn at han er en vilt fremmed. Vi har felles venner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjør på, er han singel vil han helt sikkert ha lyst på det samme som deg. Verste som kan skje er at han sier nei. Skulle dere derimot bli "pulevenner" så er det jo verdt å ha i tankene at det skjærer seg før eller siden det også. Men hvem bryr seg sålenge begge har det gøy mens det pågår. Du har min velsignelse. Og du, selv om gutter liker å ha sex med jenter de er glad i betyr det ikke at de missliker å ha sex med andre.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjør på, er han singel vil han helt sikkert ha lyst på det samme som deg. Verste som kan skje er at han sier nei. Skulle dere derimot bli "pulevenner" så er det jo verdt å ha i tankene at det skjærer seg før eller siden det også. Men hvem bryr seg sålenge begge har det gøy mens det pågår. Du har min velsignelse. Og du, selv om gutter liker å ha sex med jenter de er glad i betyr det ikke at de missliker å ha sex med andre.. Jeg mente å si "gutter som BARE liker å sex med jenter de er glad i" exen var hvertfall sånn.. han hadde ikke hatt sex på 3 år, fordi han ikke hadde funnet en han ville det med. ja det var det da... at det skulle skjære seg.. er redd for å få følelser for han selvfølgelig, men nå er jeg litt mer på "utnytte" kanten enn å "finne en ny" kanten. hvis du skjønner. så ja. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Seinfeld har vel lært oss at dette kan være vanskelig? Men litt mer seriøst så må du jo bare være klar over (hvis han vil) at det kanskje ikke er så lett å holde seg følelsemessig kald, for dere begge og at før eller senere så vil det ende med at den ene går fra fordi personen ikke klarer/orker å være distansert, dere kommer jo tross alt til å bruke litt tid sammen (hvis ikke du kan teleportere inn på soverommet og ut igjen ganske fort) Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Seinfeld har vel lært oss at dette kan være vanskelig? Men litt mer seriøst så må du jo bare være klar over (hvis han vil) at det kanskje ikke er så lett å holde seg følelsemessig kald, for dere begge og at før eller senere så vil det ende med at den ene går fra fordi personen ikke klarer/orker å være distansert, dere kommer jo tross alt til å bruke litt tid sammen (hvis ikke du kan teleportere inn på soverommet og ut igjen ganske fort) hmm, ja det er jo sant =/ men ja så må jeg jo spørre han først også da. Noe jeg antakgelivis ikke kommer til å tørre... Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Som de fleste andre i tråden har sagt, du må kaste ut snøre og se om fisken biter. Finn litt ut om han ved å være hyggelig og nysgjerrig(ikke på trengende) da burde du kunne skape et bilde av han som enten passer eller ikke. Hvis han ikke passer er det bare å ha på nytt agn og se om noen andre fisk biter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Som de fleste andre i tråden har sagt, du må kaste ut snøre og se om fisken biter. Finn litt ut om han ved å være hyggelig og nysgjerrig(ikke på trengende) da burde du kunne skape et bilde av han som enten passer eller ikke. Hvis han ikke passer er det bare å ha på nytt agn og se om noen andre fisk biter. Men jeg vet egentlig ikke om jeg har lyst at han skal passe. Han burde ikke være min type (men kjekk). Så langt har vi hatt ganske gøye samtaler, vi er litt sarkastisk mot hverandre og tuller. Men jeg er den som sier hei hele tiden, så jeg føler han egentlig ikke er så interessert. Når han så bilder av meg, sa han bare "pen jente". og kommenterte ikke noe mer på det.... vet ikke om jeg tør jeg. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan du være helt ærlig med deg selv og ha et rent platonisk forhold med han hvis du ikke liker han? Jeg snakker ikke om de tankene du har nå, men de innerste tankene som du av og til ikke vil høre på. Hvis ja, så anbefaler jeg deg å gå for det. Det er begrenset med skade som kan oppstå når dere bare har møtt hverandre over Internett og hvis du ordlegger deg med litt andre ord enn "Jeg vil være pulevenn" så kan det jo gå riktig så bra selv om han sier nei Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg ville aldri våget å spørre om å være pulevenn, FØR jeg hadde hatt sex med vedkommende. Men hvis du har hatt det, og synes det var bra nok til å ha oftere så kan du gjerne dra en liten pillowtalk med at du finner han veldig attraktiv, og sjarmerende, men at du er på et punkt i livet ditt hvor det ikke helt passer med et forhold, men det hadde vært kult om dere kunne møtes igjen! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har folk sett på Cougar Town? Menn sier ikke nei til sex. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg ville aldri våget å spørre om å være pulevenn, FØR jeg hadde hatt sex med vedkommende. Men hvis du har hatt det, og synes det var bra nok til å ha oftere så kan du gjerne dra en liten pillowtalk med at du finner han veldig attraktiv, og sjarmerende, men at du er på et punkt i livet ditt hvor det ikke helt passer med et forhold, men det hadde vært kult om dere kunne møtes igjen! Har ikke hatt det nei.. men du sier noe der! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Som de fleste andre i tråden har sagt, du må kaste ut snøre og se om fisken biter. Finn litt ut om han ved å være hyggelig og nysgjerrig(ikke på trengende) da burde du kunne skape et bilde av han som enten passer eller ikke. Hvis han ikke passer er det bare å ha på nytt agn og se om noen andre fisk biter. Men jeg vet egentlig ikke om jeg har lyst at han skal passe. Han burde ikke være min type (men kjekk). Så langt har vi hatt ganske gøye samtaler, vi er litt sarkastisk mot hverandre og tuller. Men jeg er den som sier hei hele tiden, så jeg føler han egentlig ikke er så interessert. Når han så bilder av meg, sa han bare "pen jente". og kommenterte ikke noe mer på det.... vet ikke om jeg tør jeg. Altså. Jeg er nok en av de guttene som kun ønsker å ha sex med jenter når følelser er innvolvert, men det er riktignok en holdning basert på fornuft. Om en jente jeg er seksuelt tiltrukket av førefører meg, har jeg så god selvinnsikt, at jeg vet jeg ikke kunne stått imot. Jeg har blitt sjekket opp av jenter på byen, blitt med dem hjem, men med at sex er uaktuelt som et premiss. Spiller hun derimot kortene riktig, vet jeg at jeg ville latt meg rive med. Make him an offer he can't resist ... Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg mente å si "gutter som BARE liker å sex med jenter de er glad i" exen var hvertfall sånn.. han hadde ikke hatt sex på 3 år, fordi han ikke hadde funnet en han ville det med. ja det var det da... at det skulle skjære seg.. er redd for å få følelser for han selvfølgelig, men nå er jeg litt mer på "utnytte" kanten enn å "finne en ny" kanten. hvis du skjønner. så ja. Selvsagt sa eksen din det. Ville du innrømmet til ekskjæresten din at du ikke har fått napp på tre år etter at det ble slutt mellom dere? Tenkte meg det. Kan nærmest garantere at en kommer til å utvikle følelser før eller siden og da blir det bråk når den ene vil mer, og den andre vil mindre.. Men som sagt, jeg synes det er verdt det. Livet er for kort til å ikke nytes. Og når det gjelder å tørre, er du en attraktiv jente så har du ingenting å frykte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg