IntelAmdAti Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 noen som vet hvor man får kjøpt slike? den jeg har nå funker dårlig. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Skulle selv hatt en kvalitets skjermkabel, men ikke så lang Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 se her http://www.monstercable.com/computer/monitor.asp Lenke til kommentar
thelea Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Komplett og Biltema har noen gode og rimelige (ca 150kr). Bruker slike selv og har like godt bilde som med orginal kabel. Lenke til kommentar
starcatcher Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Er det ikke noe poeng å kjøpe kvalitetskabel? Jeg lurer da jeg snart skal kjøpe LCD-skjerm med digital overføring selv. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 www.leteng.no Kvalitetskabler har bedre skjerming. Du merker det mest på lange strekk, men også hvis du har fullt av elektronikk/adaptere/osv liggende ved kabelen. DrErling Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 HER[/url) Har du både Scart og s-vido kabler fra Hi-Fi klubben til rundt 398,- Hi-Fi Klubben har bare bra greier :wink: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hi-Fi Klubben har bare bra greier :wink: Lite interessant i en diskusjon ang VGA og DVi kabler... DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå