Muraren Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 hei! eg har ein dvd spiller i firmabilen med 7" skjerm. men, det som er problemet er att eg kun kan høyre mp3,og radio. rekner med dette er pga at den er kjøpt i polen? nåken som har peiling ka eg kan gjere får å sjå dvd,mpg ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Polen har samme region som oss på DVD så at den er kjøpt der burde ikke være noe problem såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har du jordet HandBrake-kabelen? Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 ja, var det eg og trudde. nåken som har peiling kvifor eg får opp feilmelding når eg setter inn ein dvd, eller prøver å spille av mpg ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde hjulpet om du skrev feilmeldingen du får. Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 er ikkje eg som har koblet den, så litt usikker der! hvilken farge er det evt på ledning ? Hadde hjulpet om du skrev feilmeldingen du får. feilmeldingen er bare masse tall Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Skriv den ned du, så er det kanskje mulig å finne ut via google o.l. Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 ja, får nåkk ikkje tak i den før etter helgen! :/ Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 tviler på at han som koblet spilleren jordet HandBrake-kabelen, så kan jo sjå på den først, nåken som veit hvilken farge det er på den ? brun ? Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 har nå fått navn på spillern: clarion vrx868rvd når eg skall spille av dvd film kommer det opp AUDIO ONLY! HandBrake-kabelen er jordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå