Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Hull

Latias

United - Hull  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      2
    • Evans
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Scholes
      1
    • Fletcher
      0
    • Park
      0
    • Owen
      0
    • Rooney
      46
    • Gibson (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
      44
    • Nei
      2
    • Passe
      3
    • Er ikke United supporter, så jeg er ikke fornøyd.
      5
    • Så ikke kampen/vet ikke
      3
  3. 3. Beste målet...

• 1-0, Rooney
      4
    • 2-0, Rooney
      13
    • 3-0, Rooney
      31
    • 4-0, Rooney
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, har Park vært veldig dårlig? Laget det frisparket på egenhånd som Rooney nesten scoret på og fantastisk på den sjansen Owen hadde nå med et par flicks og pasninger. Jeg syns laget har vært bra, men dette oppsumerer det ganske bra:

1545: Man Utd should really be home and dry by now but poor finishing means they still only lead 1-0. Wayne Rooney screwed a shot well wide from 10 yards out a few moments ago before their latest attack ended when Nani played Michael Owen in, who could only manage the tamest of finishes - straight at Boaz Myhill.

La samme laget gå utpå banen og fikse dette selv. :)

Fy faen så fantastisk skudd det var av Paulo, ingen som kan skyte som han! :D

Lenke til kommentar
Tror kanskje Owen trodde keeperen var på vei ut mot han slik at han bare kunne trille ballen elegant forbi keeperen, må ha vært noe slik..

Ja, men er lov å legge litt trykk i skuddet for det, forsvarspillere hadde jo rukket å plukke den før den nådde streken...

Lenke til kommentar

Owen har spilt herlig, synd med avslutningen. Nani har også vært god, samme med Scholes og Rooney. Fletcher har vært litt under pari, mens Park burde bli igjen i garderoben. Forsvaret har vært usikkert til tider, men flott å ha Rio tilbake. :)

Lenke til kommentar
Rooney får vel en kamps karantene nå? Sto på United.no at han var et kort unna!

Da blir det vel mot City. Heller City enn Arsenal-kampen!

Nope, den er ferdig i desember i år. Bare karantene om du får 10 gule nå, 5 betyr ingenting. Vel, de får et brev fra FA etter 5 gule (i 2010) som sier "skjerp deg" nå. :D

Rooney mangler fortsatt 5 gule før han får karantene.

Jepp. Og da blir det hele to kamper også.

Lenke til kommentar
Rooney får vel en kamps karantene nå? Sto på United.no at han var et kort unna!

Da blir det vel mot City. Heller City enn Arsenal-kampen!

Nope, den er ferdig i desember i år. Bare karantene om du får 10 gule nå, 5 betyr ingenting. Vel, de får et brev fra FA etter 5 gule (i 2010) som sier "skjerp deg" nå. :D

Jepp, det er sant. Eller det er vel sånn at hvis man får fem nye kort etter desember, så får man karantene?

Lenke til kommentar

Tja. Første omgang over og hva kan man si? Vi har vært MYE bedre enn et Hull-lag som ikke har vært dårlig i det hele tatt. Vi har hatt mange sjanser, men vi scorer ikke. Noe er uflaks, noe er mer udyktighet (Owen). På slutten der hadde vi et fantastisk angrep og det er sånt som gjør meg glad, men også deppet fordi vi ikke klarer å sette den.

Ellers har vi hatt 10 cornere eller noe uten å få til noe som helst, sånn utenom Scholes i returrommet og Rooney ( :love: ) på returen. Gleder meg til Vida er tilbake så vi får en jævel på hodet inne i feltet. Det gjør vel og at de andre får mer å boltre seg på i feltet og.

Ellers vil jeg gjerne få inn Valencia for Park. Park har gjort noe bra, men har og vært en del usynlig. Jeg VIL at vi skal vinne denne kampen med flere mål. 4 er fint. :D

Lenke til kommentar

Bra første omgang, men som vanlig dårlig effektivitet. Latterlig dårlig avslutning av Owen, men Rooney er heller ingen gud på akkurat det punktet.

Nani viser glimt av klasse. To gode innleggsføtter, fine stikkere, går seg vel ikke bort en eneste gang (?), og generelt mye smartere i spillet sitt. Keep it going.

Lenke til kommentar

Ingen som forstår avslutningen til Owen? Han prøver bare å rulle den til siden for keeperen, Hull-forsvareren får en touch som gjør at den går på keeper. Owen og Nani har vært klasse. Rooney skal jeg ikke si noe om, for jeg sa det etter City-kampen. Topp fem i verden, topp fem i verden. Fremtidig Ballon d'Or vinner.

Edit: Synd Nani ikke fikk straffen. Jeg sa han burde få starte på høyre. Innleggsfoten hans er ren og skjær verdensklasse.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Men Rooney gjør SÅ MYE for oss at det er greit nok om han bare scorer en av sjansene i hver kamp. Owen er jo med fordi han skal gjøre det han er så god på, NETOPP PUTTE. Og det gjør han ikke nok. Men får håpe det kommer i andre omgangen.

Latias, en kamp mer enn Arsenal og 2 mer enn Chelsea etter denne da, bare glem målforskjell i år. Kan ikke forvente at vi skal ha lik målforskjell som de når vi har en ganske labert sesong offensivt OG defensivt. ;)

Lenke til kommentar
Ingen som forstår avslutningen til Owen? Han prøver bare å rulle den til siden for keeperen, Hull-forsvareren får en touch som gjør at den går på keeper. Owen og Nani har vært klasse. Rooney skal jeg ikke si noe om for jeg sa det etter City-kampen. Topp fem i verden, topp fem i verden. Fremtidig Ballon d'Or vinner.

Jeg forsvarer han jeg. Idiotisk å kalle han udyktig, da det var nettopp han som startet angrepet. Var et flott angrep, og han fortjente egentlig å sette ballen i mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...