Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Hull

Latias

United - Hull  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      2
    • Evans
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Scholes
      1
    • Fletcher
      0
    • Park
      0
    • Owen
      0
    • Rooney
      46
    • Gibson (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
      44
    • Nei
      2
    • Passe
      3
    • Er ikke United supporter, så jeg er ikke fornøyd.
      5
    • Så ikke kampen/vet ikke
      3
  3. 3. Beste målet...

• 1-0, Rooney
      4
    • 2-0, Rooney
      13
    • 3-0, Rooney
      31
    • 4-0, Rooney
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vil at han ikke skal få en passende straff? Det kan jo forøvrig tolkes på alle mulige måter. Han bør få noen kamper for den der.

Personlig synes jeg fotball har blitt litt pysete og at den klapsen ikke var all verden, men det er selvfølgelig ikke den generelle oppfatningen. Jeg håper Rio får en bot, men et par kamper? Nei, ønsker å ha Rio på Emirates. Fagan har jeg heller ingen ting til overs for. Det høres kanskje fælt ut, men det er min mening.

Park var god i dag og er grei å ha i stallen, men jeg kommer aldri til å ønske at Park starter en kamp på hjemmebane. Jeg liker offensiv fotball og Park er rent teknisk mer begrenset enn de andre kantspillerene våre.

Lenke til kommentar

Så jo ikke ut som et klaps så jo ut som om han prøvde å fjerne hue av skuldrene på han, Hull spilleren har sikker provosert han "litt", men Ferdinand burde ha nok rutine til å ikke gjøre det der.

Men skal vel sies at det er det er det samme hva vi mener straffen bør være, når disiplinær utvalget i FA ser igjennom videoen så kommer de helt sikkert til å gi han tre kamper karantene. For det hadde vært direkte rødt kort vil jeg tro hvis dommeren hadde fått med seg den der.

Lenke til kommentar
Du vil at han ikke skal få en passende straff? Det kan jo forøvrig tolkes på alle mulige måter. Han bør få noen kamper for den der.

Personlig synes jeg fotball har blitt litt pysete og at den klapsen ikke var all verden, men det er selvfølgelig ikke den generelle oppfatningen. Jeg håper Rio får en bot, men et par kamper? Nei, ønsker å ha Rio på Emirates. Fagan har jeg heller ingen ting til overs for. Det høres kanskje fælt ut, men det er min mening.

Du overraske meg nå Wisbatov.

Så jo ikke ut som et klaps så jo ut som om han prøvde å fjerne hue av skuldrene på han, Hull spilleren har sikker provosert han "litt", men Ferdinand burde ha nok rutine til å ikke gjøre det der.

Men skal vel sies at det er det er det samme hva vi mener straffen bør være, når disiplinær utvalget i FA ser igjennom videoen så kommer de helt sikkert til å gi han tre kamper karantene. For det hadde vært direkte rødt kort vil jeg tro hvis dommeren hadde fått med seg den der.

Tre kamper er helt greit. For den der hadde han røket på hodet ut og sikkert fått tilleggsstraff av FA hadde dommeren sett den.

Lenke til kommentar

Ratings i MEN:

Van der Sar: Never seriously tested by Hull’s attack and enjoyed an easy afternoon 6

Rafael: No hangover from his derby penalty incident. Solid effort from the Brazilian 6

Ferdinand: When you have been out for 17 matches this kind of game is very welcome 6

Evans: A few slapdash moments were unlike the Irishman but fortunately wasn’t punished 5

Evra: Had more to think about when Mendy came on but never seriously in danger 6

Nani: His most sustained display for a long long while and it deserved some reward 8

Fletcher: Without getting overturned this wasn’t one of his most dominant 6

Scholes: Here, there and everywhere in the first half but lost his way in second 7

Park: Miscued a great chance and didn’t really make up for it with general impact 5

Rooney: Once again where would the Reds be without him? 9

Owen: Frustratingly close at times to making Hull pay 6

Subs:

Berbatov (sub Owen 72) Nice assist 5

Gibson (sub Scholes 72) Okay cameo 6

Fabio (sub Evra 87)

De ser ut til å være delvis enige med Raste når det kommer til Park.

Det gledelige er Nani's 8. Det er en stund siden sist!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett hendelsen, men på et generelt grunnlag er det et latterlig utsagn. Et bevisst slag i ansiktet må straffes med noe som svir, og det gjør ikke en bot for disse gutta. Og hvilke signaler sendes ut hvis dette får gå ustraffet? Det er en enorm forskjell mellom hard fotball og hendelser som dette.

Lenke til kommentar

Sett den i reprise nå og det jeg skrev var i affekt, husket ikke at den var så voldsom, men det skal sies at jeg halvparten av tiden hoppet opp og ned i ren og skjær gledesrus over hvor god Wayne er. Han får nok et par kamper for den,ja, men på generelt basis står jeg fortsatt på at fotball har blitt for pysete, selv om denne går langt over grensen til det akseptable. Det er dog lett å miste hodet på banen, uansett ønsker ikke jeg at Ferdinand får straff, men vil ikke klage om han får sraffen sin.

Lenke til kommentar
Sett den i reprise nå og det jeg skrev var i affekt, husket ikke at den var så voldsom, men det skal sies at jeg halvparten av tiden hoppet opp og ned i ren og skjær gledesrus over hvor god Wayne er. Han får nok et par kamper for den,ja, men på generelt basis står jeg fortsatt på at fotball har blitt for pysete, selv om denne går langt over grensen til det akseptable. Det er dog lett å miste hodet på banen, uansett ønsker ikke jeg at Ferdinand får straff, men vil ikke klage om han får sraffen sin.

Klart vi ikke ønsker at han skal få straff.

Edit. Det var ikke mye tvil om den saken nei. Slag, og han mente det

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Han får nok et par kamper for den,ja, men på generelt basis står jeg fortsatt på at fotball har blitt for pysete,

Med tanke på hvor ofte benbrudd og angre stygge og langvarige skader skjer på bakgrunn av stygt spill synes jeg ikke fotballen er blitt "for pysete".

Scholes fikk vel rødt kort for "forsøk" på slag mot Alonso for noen sesonger siden. Blir ikke overrasket om Ferdinand får fem kamper, men forventer minimum tre.

Lenke til kommentar

Jeg er så fornøyd, jeg er så fornøyd! Favorittspilleren min tilbake i startoppstillingen (Rio), den andre favorittspilleren scorer 4 mål, og den spilleren jeg virkelig har troen på og håper gjør det bra spiller en konge kamp (Nani). Perfekt bursdagsgave!!

Van der Sar: 6 - Rolig kamp

Rafael: 6 - Helt grei

Ferdinand: 6 - Godt spilt til å ha vært ute så lenge :)

Evans: 5 - Mannen har virkelig ikke spilt godt etter han kom tilbake fra skade. Virker usikker i enhver situasjon.

Evra: 6 - Har spilt bedre

Nani: 9 - Konstant trussel for Hull-forsvaret, farlige innlegg og manglet kun en scoring. Hadde ikke Rooney puttet 4, hadde jeg sagt lett Nani banens beste.

Fletcher: 6 - Tenkte ikke så mye over han. Ikke i sitt beste slag

Scholes: 7+ - Veldig god i første, litt borte i andre, men han gjorde en gledelig god kamp! :D

Park: 6 - Tidvis god, andre ganger fraværende.

Rooney: 9+ - Scorer 4 mål. Hva mer trengs å si?

Owen: 7 - Ganske fornøyd med Owen denne kampen. Men patetisk dårlig avslutning etter det ene angrepet :ermm:

Berba: 6

Gibson: 4 - Latterlig dårlig innhopp

Fabio: -

Lenke til kommentar

Edwin Van Der Sar 7 - Solid som alltid

Rafael 6 - Grei

Ferdinand 7 - En god kamp av Rio

Jonny Evans 4.5 - Blir til tider litt slurvete, men som 22 år gammel gutt er det helt naturlig, spiller seg nok inn i form snart og så flotte nye sko han hadde fått! CTR 360 fremfor AL3 :)

Evra 6 - Grei, backene var ikke fullt så fremtredende i denne kampen og samarbeidet mellom Park og Evra var ikke helt der, flere ganger slo Evra en stikker Park ikke forsto at kom.

Nani 9 - Det var ren og skjær klasse. Fintene hans var enkle og effektive, et par gode skuddforsøk samt et utrolig frispark. Innleggene slo han stort sett alltid i riktig rom, men det var sjeldent at noen kom på de, men det endte da opp godt når innlegget til Wazza kom :) Fenomenal kamp av den tekniske portugiseren. Et tegn på at Nani ikke forlater Old Trafford eller har hans spill i senere tid vært et forsøk på å øke markedsverdien hans?

Fletcher 5 - Til tider stopper han opp spillet vårt, noen fæle feilpasninger og generelt ikke i gammelt slag. Hva har skjedd Fletcher?

Scholesy 8.5 - Pasning etter pasning etter pasning. Det er ikke rart lagkameratene dine elsker deg, hver eneste ball går jo til en rød skjorte. Flott skudd i forkant av 1 - 0 målet også. Absolutely magnificent.

Park 6 - Gjorde en grei figur, typisk Park-klasse. Bra for han, men hadde Valencia spilt en lignende kamp den Park gjorde hadde han ikke fått mye ros fra denne leiren. Samarbeidet mellom bestekompisene var fraværende og dermed ble det ikke allverden, trekkes også ned for å sløse gigantsjansen fra Nani, men som sagt ingen dårlig kamp av Sør-Koreaneren.

Michael Owen 7.5 - Owen tilbake i form? Det var iallefall slik det så ut på gressmatta. Gode bevegelser, flott i oppbyggingen av spillet og rett og slett herlig. Et under at han ikke fikk et par mål, og til de som kaller avslutningen patetisk kan jeg bare si at det er en typisk toppspiss avslutning. 9/10 ganger vil det bli mål. Ruud gjør det, Villa gjør det, Solskjær gjorde det. Legger du den ved siden av keeperen der Michael gjorde det vil det bli mål, uheldigvis var Hull-forsvareren dyktig og heldig og fikk en fot på ballen som gjorde at den gikk rett på keeper. Dette var uansett en flott kamp av Owen og tyder på at han har funnet formen.

Rooney 10 - Når du scorer 4 mål i en og samme kamp og samtidig er en konstant trussel for motstanderene får du en 10er. Toppscorer i Premier League? Vi får håpe så. Hvis England noen gang skal kunne vinne VM må det bli i år med Wayne Rooney i spissen.

Gibson - Jeg tror han kanskje kan slå til en dag, men la oss nå låne han ut til en middels Premier League klubb.

Berbatov - Løp du noe som barn? Det er et under at noen kan være så treg, men han gjør opp for det ved å være genial i spillet, assist er greit å få med seg, men seriøst... Hvem hadde vunnet om Berbatov og Scholes løp 100-meteren?

Fabio - -

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Edwin Van Der Sar 7 - Solid som alltid

Rafael 6 - Grei

Ferdinand 7 - En god kamp av Rio

Jonny Evans 4.5 - Blir til tider litt slurvete, men som 22 år gammel gutt er det helt naturlig, spiller seg nok inn i form snart og så flotte nye sko han hadde fått! CTR 360 fremfor AL3 :)

Evra 6 - Grei, backene var ikke fullt så fremtredende i denne kampen og samarbeidet mellom Park og Evra var ikke helt der, flere ganger slo Evra en stikker Park ikke forsto at kom.

Nani 9 - Det var ren og skjær klasse. Fintene hans var enkle og effektive, et par gode skuddforsøk samt et utrolig frispark. Innleggene slo han stort sett alltid i riktig rom, men det var sjeldent at noen kom på de, men det endte da opp godt når innlegget til Wazza kom :) Fenomenal kamp av den tekniske portugiseren. Et tegn på at Nani ikke forlater Old Trafford eller har hans spill i senere tid vært et forsøk på å øke markedsverdien hans?

Fletcher 5 - Til tider stopper han opp spillet vårt, noen fæle feilpasninger og generelt ikke i gammelt slag. Hva har skjedd Fletcher?

Scholesy 8.5 - Pasning etter pasning etter pasning. Det er ikke rart lagkameratene dine elsker deg, hver eneste ball går jo til en rød skjorte. Flott skudd i forkant av 1 - 0 målet også. Absolutely magnificent.

Park 6 - Gjorde en grei figur, typisk Park-klasse. Bra for han, men hadde Valencia spilt en lignende kamp den Park gjorde hadde han ikke fått mye ros fra denne leiren. Samarbeidet mellom bestekompisene var fraværende og dermed ble det ikke allverden, trekkes også ned for å sløse gigantsjansen fra Nani, men som sagt ingen dårlig kamp av Sør-Koreaneren.

Michael Owen 7.5 - Owen tilbake i form? Det var iallefall slik det så ut på gressmatta. Gode bevegelser, flott i oppbyggingen av spillet og rett og slett herlig. Et under at han ikke fikk et par mål, og til de som kaller avslutningen patetisk kan jeg bare si at det er en typisk toppspiss avslutning. 9/10 ganger vil det bli mål. Ruud gjør det, Villa gjør det, Solskjær gjorde det. Legger du den ved siden av keeperen der Michael gjorde det vil det bli mål, uheldigvis var Hull-forsvareren dyktig og heldig og fikk en fot på ballen som gjorde at den gikk rett på keeper. Dette var uansett en flott kamp av Owen og tyder på at han har funnet formen.

Gibson - Jeg tror han kanskje kan slå til en dag, men la oss nå låne han ut til en middels Premier League klubb.

Berbatov - Løp du noe som barn? Det er et under at noen kan være så treg, men han gjør opp for det ved å være genial i spillet, assist er greit å få med seg, men seriøst... Hvem hadde vunnet om Berbatov og Scholes løp 100-meteren?

Fabio - -

Rooney! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...