Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Hull

Latias

United - Hull  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      2
    • Evans
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Scholes
      1
    • Fletcher
      0
    • Park
      0
    • Owen
      0
    • Rooney
      46
    • Gibson (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
      44
    • Nei
      2
    • Passe
      3
    • Er ikke United supporter, så jeg er ikke fornøyd.
      5
    • Så ikke kampen/vet ikke
      3
  3. 3. Beste målet...

• 1-0, Rooney
      4
    • 2-0, Rooney
      13
    • 3-0, Rooney
      31
    • 4-0, Rooney
      9

Anbefalte innlegg

Haha Raste, du ignorer alt det gode han gjorde i hele kampen og fokuserer som faen på feilene i siste 5-10 min.

HAHA WAZZA! :D Jeg tippet 4-0 i Latias sin tippetråd også, og tippet 2-1 til City i midtuken. 2 poeng på 2 kamper etter 0 poeng på sånn 15!

ALL THANKS TO WAZZA TODAY! :D

Kjøper bortedrakt med Rooney på nå, fuck it. Wazza altså, jesus fucking christ. Kanskje litt tidlig, men LEGEND! :love:

Bullshitt, foreslår virkelig at du ikke prøver å bortforklare deg med at jeg kun så feilene i de 5-10 minuttene. Jeg har prøvd å følge han under det meste av kampen etter du skrøt han oppi skyene. Muligens er du en Park-fanboy, men du må virkelig skjønne at han ikke er god nok til å starte lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tingen er jo at den fair play saken har de gått ut og sagt at ikke skal skje. Dommeren skal ordne med fair play. Man skal ikke stoppe spillet fordi det ligger spillere nede med mindre dommeren blåser.

Er da leeeenge siden de innførte dette. Har ikke noe med mangel på fair-play, men evne til å følge klare retningslinjer og regler.

Jeg er vel av den gamle skolen da.. Men, er selvfølgelig dommeren som gjorde den største feilen.

PS: Dere hadde nok vunnet uansett, så betyr ikke så mye i det store bildet ;)

Lenke til kommentar
Faen. Tippet 3-0 med stjerne på. Hvorfor må Rooney være så jævlig god?

Hohoho, too bad. I dag var rett og slett perfekt for min del, men Rio ødela litt siden jeg hadde jævlig lyst på at han skulle være på plass når jeg er på Emirates. :(

Kanskje vi har litt flaks med FA for en gangs skyld eller er det for mye å håpe på?

Lenke til kommentar
Tingen er jo at den fair play saken har de gått ut og sagt at ikke skal skje. Dommeren skal ordne med fair play. Man skal ikke stoppe spillet fordi det ligger spillere nede med mindre dommeren blåser.

Er da leeeenge siden de innførte dette. Har ikke noe med mangel på fair-play, men evne til å følge klare retningslinjer og regler.

Jeg er vel av den gamle skolen da.. Men, er selvfølgelig dommeren som gjorde den største feilen.

PS: Dere hadde nok vunnet uansett, så betyr ikke så mye i det store bildet ;)

Neida, betyr ikke noe. Men eg er så uendelig glad for den regelen, fordi det stopper spillere som misbruker fair-play til å stoppe motstandernes angrep og tvinge spillere til å lø ballen ut over sidelinjen.

Det er det beste med regelen. Fair-play funker ikke i profesjonell idrett, fordi det er alltid noen som vil utnytte den.

Lenke til kommentar
Håper Wazza blir toppscorer iår! :D

Han er i hvertfall på fryktelig god vei, han har nå fem mål mer en neste mann på listen alt nå. Så det er bare å håpe på at han forsetter i den stilen inn, så er det ikke umulig at han passerer 30 mål i år :)

Hadde ikke Anelka 19 mål som toppscorer i fjor, Rooney har jo tangert det alt. Da er det bare å sikte seg inn på de 31(?) målene som Ronaldo hadde for 2 år siden.

Lenke til kommentar

Var ikke bare meg som så at Park spilte bra i dag Raste, sie rikke mer. Har allerede forklart hvorfor jeg synes han var positiv i dag. Han starter jo ikke så ofte heller så du trenger ikke klage på det. Men jeg synes ihvertfall det er bra å ha én ving som kan komme litt innover på banen ihvertfall. Nok sagt om det.

Set opp poll Latias! :D

Faen, hvis Rooney blir toppscorer i PL i år så har jeg mange folk å le av. Jeg har alltid sagt at Rooney har potensiale til det om laget er bygd opp litt mer rundt han, og jeg sa at det godt kan hende han blir toppscorer til neste år hvis ikke i år nå som Ronaldo er gone. Så mange lo av meg, men de skal faen meg få litt tilbake hvis Rooney faktisk klarer det. Hadde vært en drøm, seriøst. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...