Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Hull

Latias

United - Hull  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      2
    • Evans
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Scholes
      1
    • Fletcher
      0
    • Park
      0
    • Owen
      0
    • Rooney
      46
    • Gibson (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
      44
    • Nei
      2
    • Passe
      3
    • Er ikke United supporter, så jeg er ikke fornøyd.
      5
    • Så ikke kampen/vet ikke
      3
  3. 3. Beste målet...

• 1-0, Rooney
      4
    • 2-0, Rooney
      13
    • 3-0, Rooney
      31
    • 4-0, Rooney
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting United spillerne gjorde var galt. Om dommeren skulle ha blåst av er en annen sak. Var ikke akkurat alvorlig. Og var det hodeskade?

Sier ikke at de gjorde noe galt, men fair play handler heller om å gjøre det som er rett.

Om det er alvorlig eller ikke vet man jo ikke før den med skaden har fått tilsyn. Holder han seg til hode må det jo være en hodeskade.

Når det er sagt, jeg er fullt klart over at noen spillere utnytter dette for å få dommeren til å blåse. Det er iallefall ikke fair play..

Lenke til kommentar
Ingenting United spillerne gjorde var galt. Om dommeren skulle ha blåst av er en annen sak. Var ikke akkurat alvorlig. Og var det hodeskade?

Sier ikke at de gjorde noe galt, men fair play handler heller om å gjøre det som er rett.

Om det er alvorlig eller ikke vet man jo ikke før den med skaden har fått tilsyn. Holder han seg til hode må det jo være en hodeskade.

Når det er sagt, jeg er fullt klart over at noen spillere utnytter dette for å få dommeren til å blåse. Det er iallefall ikke fair play..

Tingen er jo at den fair play saken har de gått ut og sagt at ikke skal skje. Dommeren skal ordne med fair play. Man skal ikke stoppe spillet fordi det ligger spillere nede med mindre dommeren blåser.

Er da leeeenge siden de innførte dette. Har ikke noe med mangel på fair-play, men evne til å følge klare retningslinjer og regler.

Lenke til kommentar

Haha Raste, du ignorer alt det gode han gjorde i hele kampen og fokuserer som faen på feilene i siste 5-10 min.

HAHA WAZZA! :D Jeg tippet 4-0 i Latias sin tippetråd også, og tippet 2-1 til City i midtuken. 2 poeng på 2 kamper etter 0 poeng på sånn 15!

ALL THANKS TO WAZZA TODAY! :D

Kjøper bortedrakt med Rooney på nå, fuck it. Wazza altså, jesus fucking christ. Kanskje litt tidlig, men LEGEND! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...