Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Hull

Latias

United - Hull  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Ferdinand
      2
    • Evans
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Scholes
      1
    • Fletcher
      0
    • Park
      0
    • Owen
      0
    • Rooney
      46
    • Gibson (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
      44
    • Nei
      2
    • Passe
      3
    • Er ikke United supporter, så jeg er ikke fornøyd.
      5
    • Så ikke kampen/vet ikke
      3
  3. 3. Beste målet...

• 1-0, Rooney
      4
    • 2-0, Rooney
      13
    • 3-0, Rooney
      31
    • 4-0, Rooney
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha Gibson, jesus fucking christ. Prøv å slå en litt verre pasning da! :p

Men faen så digg. Wazza hat trick for faen? You must be fucking with me. VELDIG gode mål i dag også. Begynner å bli effektiv nå også!

Og Corey eller hvem som helst som sammenlignet mye Rooney/Berba stats:

3 mål, ingen straffer. Rett og slett en rå spiss nå.

Yay, Fabio. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ferdinand da. Nettopp tilbake åsså gjør du noe så dumt din IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du får MASSE straff din dritt. Sånn vil eg ikke se på United laget.

Greit nok han skal ikke gjøre slik. Men Faigan har vært STOR kjefta hele kvelden, et sted er nok for Ferdinand.

Og derfor er det greit å klappe til folk med neven? Haha.. dårligste argumentet ever.. Tror du ikke fotballspillere slenger med leppa til hverandre? På dette nivået skal man ikke la seg provosere av slikt!

Fikk du med deg hva jeg skrev først? Ikke? skal oppsumere det en gang til:

Greit nok han skal ikke gjøre slik.

Forsvarer ingenting jeg.

eeeh...

Trekker en paralell:

Jeg er imot voldtekt, men er man kåt nok så går jo grensen et sted når mange flotte jenter går forbi meg.

UANSETT hva Faigen har holdt på med så gjør ikke en spiller i United det der. Da får han gå til dommeren eller FA eller what ever i ettertid. Man slår hoen ikke til en annen spiller.

Lenke til kommentar
Hva skjer med å ikke blåse ved hodeskade.. Ikke mye fair play hos spillerne heller.

Tullball.

Dommeren blåser av en kamp. Man spiller til dommeren blåser. Den der latterlige "regelen" man spiller med i Norge blir bare utnytta av stygge filmere som prøver å sabotere spillet.

Ingenting United spillerne gjorde var galt. Om dommeren skulle ha blåst av er en annen sak. Var ikke akkurat alvorlig. Og var det hodeskade?

Lenke til kommentar
eeeh...

Trekker en paralell:

Jeg er imot voldtekt, men er man kåt nok så går jo grensen et sted når mange flotte jenter går forbi meg.

UANSETT hva Faigen har holdt på med så gjør ikke en spiller i United det der. Da får han gå til dommeren eller FA eller what ever i ettertid. Man slår hoen ikke til en annen spiller.

Voldtekt? hva i allverden... :ermm: Jeg sier: det er ikke greit å slå. Men jeg kan skjønne hvorfor han gjore det, ergo at han ikke gjore det for pur faen.

Endret av haddis
Lenke til kommentar

jævelig deilig å se at Rooney tar det ekstra lille steget helt opp i øverste verdensklasse nå som Ronaldo er borte. Rooney har virkelig vært sykt god for oss i år. Herlig å ha en slik spiller på laget. Det er ikke akkurat blandede følelser når man ser han score heller, slik det var for meg med Ronaldo på slutten....

JADDA!!!! ROONEY !!! 4 MÅL. :D:D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...