TomTom01 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har kjørt filmer inn på USB porten fra USB-stick. Vil det også gå an å kjøre opp en ekstern harddisk på denne porten? Ingen spørsmål er for dumme.... eller:)? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 En minnepinne er jo en disk uten bevegelige deler. TV ser ikke forskjell. Lenke til kommentar
andytheman Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Har kjørt filmer inn på USB porten fra USB-stick. Vil det også gå an å kjøre opp en ekstern harddisk på denne porten? Ingen spørsmål er for dumme.... eller:)? Hei, det samme har jeg også lurt på. Har du klart å bruke en ekstern hard disk da? Og det funker bra å kjøre blueray film fra usb'n? Jeg lukter litt på å kjøpe den samme spilleren som du har, men det er et par ting jeg lurer på: Hva slags hd filer støtter spilleren? Hvis en laster ned en hd-film så kommer de i mkv-fil? Er det disse blueray spilleren gjenkjenner? Eller isåfall hvilke filer er riktige? Endret 11. februar 2010 av andytheman Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lurer på det samme som dere over. Er det mulig å få kjørt filmer fra usb pinne i usb porten på blu-ray spilleren? Evt hvilket fil format skal filmene være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå